تقاضای تجهیز سالن تیراندازی ایلام را داریم؛

علیشاهی: دو سهمیه المپیک از استان ایلام کمتر توسعه یافته ارزشمند است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۳۵۰۴۸
علیشاهی: دو سهمیه المپیک از استان ایلام کمتر توسعه یافته ارزشمند است
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام کسب دو سهمیه المپیک 2020 توکیو را نشان از استعدادهای ارزشمند این استان کمتر توسعه یافته ارزیابی و ابراز امیدواری کرد : کسب سهمیه های ورزشکاران این استان منجر به کسب مدال المپیکی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مظفر علیشاهی،  مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست ویژه مدیران کل،معاونین توسعه مدیریت و منابع و  روسای بازرسی ادارات کل استانی با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان را بسیار سودمند برای اینده ورزش کشور تلقی کرد و توضیح داد: این نشست خروجی بسیار خوبی خواهد داشت چرا که از محتوای بالایی برخوردار بود که می تو.اند منجر به  استفاده مطلوب استان ها از ظرفیت های قانونی بخش خصوصی و خیران برای ساخت و سازها و تکمیل پروژه های ورزشی شود.

وی گفت: با توجه به اموزش های که در این نشست ارائه شد ،قطعا آینده ورزش ایران برای مشارکت بخش خصوصی به منظور افزایش سرانه های ورزشی روشن خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام  کسب دو سهمیه در رشته تیراندازی برای بازی های المپیک را ارزشمند دانست و اظهار داشت: آرمینا صادقیان  تیرانداز استان ایلام فقط 16 سال دارد و قطعا چهار دوره المپیک را می تواند به راحتی کاروان ایرات را همراهی کند و جواد فروغی دیگر تیرانداز استان ایلام هم با درخشش در دوحه نشان داد می توان به او در المپیک هم امیدوار باشیم.

وی عملکرد ورزش قهرمانی استان ایلام به عنوان یک استان کمتر توسعه یافته را را ارزشمند دانست و توضیح داد: ایلام از نظر ورزشکار و با زیرساخت های که توسعه نیافته فراتر از تمام استان های برخوردار عمل کرده است  و اداره کل ورزش و جوانان هم حمایت و پشتیبانی لازم از ورزشکارانش را انجام خواهد داد.

علیشاهی گفت: ایلام قطب بزرگ تیراندازی در کشور است و از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تقاضا می کنم که با تجهیز این سالن که 2 میلیارد اعتبار نیاز دارد زمینه ارتقا آن را فراهم کرده تا برای برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی آماده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز