با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی برگزار شد؛

نشست هماهنگی المپیک ۲۰۲۰ جهت حمایت حداکثری

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۱:۱۵
کد خبر: ۹۳۵۱۵۱
نشست هماهنگی المپیک ۲۰۲۰ جهت حمایت حداکثری
رییس فدراسیون کشتی به همراه کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با حضور در محل کمیته ملی المپیک نشست هماهنگی را با رئیس و مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رییس فدراسیون کشتی به‌همراه کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با حضور در محل کمیته ملی المپیک نشست هماهنگی را با رئیس و مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار کردند. در این نشست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، حسن رنگرز مشاور رئیس و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی از کمیته ملی المپیک و همچنین دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بهمراه بهروز حضرتی مربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست علیرضا دبیر گزارش کاملی را در خصوص فعالیت چند ماهه فدراسیون کشتی در بحث سخت افزاری و نرم افزاری به مسئولین کمیته ملی المپیک ارائه کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های کمیته ملی المپیک خواستار نگاه جدی‌تر به این رشته در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک شد.

در ادامه نشست  محمد بنا و غلام رضا محمدی هر کدام گزارش‌های فنی را در خصوص شرایط فعلی شاگردانشان و همچنین برنامه‌های پیش رو از اردوهای آماده سازی گرفته تا نحوه و شیوه انتخاب ملی پوشان ارائه کردند.

محمدی در راستای ایجاد تنوع برای اردونشینان خواستار برپایی اردوهایی خارج از خانه کشتی در کیش و مجموعه ورزشی انقلاب شد که مقرر شد زمینه فراهم شدن آن‌ها هر چه سریع‌تر از سوی کمیته ملی المپیک فراهم گردد.

محمد بنا نیز خواستار توجه ویژه به اردونشینان و کادر فنی دو تیم شد تا بتوانند بدون دغدغه پروسه اردوهای سخت شبانه روزی تا اعزام به بازی‌های المپیک را پشت سربگذارند.

نظر شما