کیکاوس سعیدی:

ادعای افزایش بودجه کمیته ملی المپیک کذب است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۵:۵۷
کد خبر: ۹۳۵۲۴۳
ادعای افزایش بودجه کمیته ملی المپیک کذب است
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: ادعای افزایش تخصیص ۳۰میلیارد تومان بودجه برای المپیک توکیو۲۰۲۰ به کمیته ملی المپیک کذب محض است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ادعای افزایش تخصیص ۳۰میلیارد تومان بودجه برای المپیک توکیو۲۰۲۰ به کمیته ملی المپیک کذب محض است و انتظار می‌رود عزیزانی که به مبانی بودجه آشنایی ندارند از اظهار نظر دراین‌باره خودداری کنند. کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: دو ردیف متفرقه بودجه کمیته ملی المپیک درسال جاری(۱۳۹۸) ۱۴/۴۰۰ و ۱۸/۴۰۰ میلیارد تومان بوده و در جدول بودجه سال ۱۳۹۹ هم دو ردیف بودجه متفرقه مانند سال ۱۳۹۸وجود دارد.

یکی از ردیف‌های متفرقه کمیته در سال ۱۳۹۸، ۱۸/۴۰۰ میلیارد بود که در سال ۱۳۹۹ این رقم به ۳۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و آن‌هم برای حمایت از فعالیت‌های المپیکی با توجه به افزایش قیمت‌ها و هزینه‌های آماده سازی تیم‌ها و اعزام‌ها مبلغ بالایی نیست.

مزید اطلاع بودجه کمیته پارالمپیک از ۱۰میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵به ۳۴/۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹رسیده است که افزایش سه برابری را نشان می‌دهد. البته این افزایش بودجه حق مسلم جامعه ورزشی جانبازان و معلولین و پارالمپیک است که انتظار می‌رود دولت و مجلس محترم در راستای تحقق اهداف پارالمپیک بودجه کامل را دراختیار آن‌ها قرار دهد.

نظر شما