کیوان شیرآقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ووشو هرساله روند رو به جلویی را طی می‌کند/ فدراسیون به جوانگرایی اعتقاد دارد/ با هدفگذاری وارد لیگ شدیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۵:۵۲
کد خبر: ۹۳۵۳۲۹
ووشو هرساله روند رو به جلویی را طی می‌کند/ فدراسیون به جوانگرایی اعتقاد دارد/ با هدفگذاری وارد لیگ شدیم
سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سال گذشته متاسفانه به دلیل یارگیری خوبی که کادرفنی سابق انجام داده بود دو هفته نخست رقابت‌های را از دست داده بودیم امسال با یک هدفگذاری جدید وارد لیگ شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیوان شیرآقایی، سرمربی تیم دانشگاه آزاد، درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر ووشو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: رشته ووشو هرساله روند رو به جلویی را طی می‌کند و خوشبختانه امسال هم در مسابقات لیگ شاهد این پشرفت بودیم. سطح رقابت‌ها در همین هفته نخست همه بالا بود و مبارزات خوبی را از اکثر ووشو کاران شاهد بودیم. با توجه به اهمیتی که فدراسیون به جوانگرایی و پشتوانه سازی هم دارد خوشبختانه در کنار موارد گفته شده ووشوکاران جوان خوبی را در همان هفته اول دیدیم که واقعا در آینده می‌توانند ضمانت خوبی برای تیم‌ملی باشند.

او اضافه کرد: خوشبختانه تیم ما هم در شروع خوب ظاهر شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود موفق شدیم پاس ناجا، نایب قهرمان فصل گذشته را شکست دهیم و در هفته اول به عنوان صدرنشین به کار خود مان خاتمه دهیم.

سرمربی دانشگاه آزاد با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش ادامه داد: سال گذشته متاسفانه به دلیل یارگیری خوبی که کادرفنی سابق انجام داده بود دو هفته نخست رقابت‌های را از دست داده بودیم امسال با یک هدفگذاری جدید وارد لیگ شدیم هرچند که یکسری محدودیت‌هایی هم وجود داشت ولی تلاش کردیم با جذب یکسری بازیکن جوان، جوانگرایی در تیم را استارت بزنیم. از ملی‌پوشان هم عرفان آهنگریان را در کنار خودمان داریم البته به دلیل اینکه عرفان به تازگی از رقابت‌های جهانی برگشته از او بازی نگرفتیم ولی قطعا در دور برگشت مسابقات از توانایی‌های او استفاده لازم را خواهیم برد.

او در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: سال گذشته همانطور که گفتم به دلایل مشکلات متفاوت نتوانستیم روی سکوی قهرمانی بایستیم تیم در بخش تالو هم که متاسفانه عمکلرد خوبی نداشتیم. اما امسال با برنامه ریزی که انجام دادیم و در بخش تالو نیز چند تالوکار جدید به تیم اضافه کردیم در تلاشیم بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز