بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس کار سختی در آسیا پیش‌رو دارد/ نمی‌توانم به عملکرد فتحی نمره دهم/ فتح‌الله‌زاده و زرینچه را با شیطنت مقابل هم قرار دادند

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۷:۲۸:۴۶
کد خبر: ۹۳۵۴۰۷
پرسپولیس کار سختی در آسیا پیش‌رو دارد/ نمی‌توانم به عملکرد فتحی نمره دهم/ فتح‌الله‌زاده و زرینچه را با شیطنت مقابل هم قرار دادند
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر می‌خواهیم فوتبال کشور پیشرفت کند و روی فرم باشد، باید استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد داداشزاده پیشکسوت ملیپوش فوتبال ایران پیرامون آخرین وضعیت پرسپولیس و قرعهکشی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در گروه مرگ قرار گرفته و تیم‌های قدرتمندی در این گروه حضور دارند. معتقدم اگر تیم بتواند  از این مرحله به عنوان تیم نخست صعود کند، به احتمال  ۹۰ درصد دوباره فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در ابتدای فصل مدیرعامل پرسپولیس دیر تغییر داده شد. ولی فرد بسیار مناسبی جایگزین عرب شد و همه پیشکسوتان یکصدا از او حمایت کردند و به آینده تیم با مدیریت انصاریفرد نیز امیدوار هستیم.

کالدرون نقش تعیین کنده ای دارد

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: سرخپوشان بیتردید کار سختی در آسیا پیشرو دارند. کالدرون نقشه تعیین‌کننده‌ای باید ایفا کند، تیم در لیگ برتر نیز بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشت و در بازی مقابل ذوب‌آهن  نشان داد می‌تواند مقتدرانه و مانند فصل‌های  اخیر روان بازی کند و در بازی مقابل گل‌گهر نیز با حرفهایگری سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دادند. درباره بازی با سایپا نیز باید بگویم این تیم حریف سادهای نیست و بازیکنان جنگندهای دارد که میخواهند باخت در هفته‌های گذشته را با گرفتن حداقل امتیاز مقابل پرسپولیس جبران کنند و حداقل امتیاز را بدست بیاورند.

ملی پوش سابق فوتبال که سابقه حضور در استقلال را نیز در کارنامه کاری خود دارد درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس آنها مقابل شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: بنده نمیتوانم به عملکرد فتحی در استقلال نمره بدهم. پیش از این نیز گفته بودم به هیچ وجه حضور او در فوتبال را به صلاح نمیدانم، چه برسد به اینکه بخواهد مدیرعامل باشگاه بزرگ مثل استقلال شود و البته اینگونه مشکلات نیز به بار بیاورد. قبلتر هم گفته بودم که آه امثال من، عابدزاده، ورمزیار، فکری و شاهرودی پشت سر این آقا است و همه ما را به ناحق درست در زمانی که در روزهای اوج فوتبال خود بودیم محروم کرد. آن هم محرومیت‌های سنگین شش ماهه، یکساله و یک سال نیم  من فراموش نمی‌کنم بعد از آن محرومیت که مربوط به دربی سال ۷۳ ما چقدر به این در و آن در زدیم اماهیچ‌کس دیگر پاسخگوی  این محرومیتهای طولانی مدت نبود. متاسفانه برخی مانند مجتبی محرمی توسط این فرد از فوتبال رانده شدند و این فرد باید پاسخگوی رای ناعادلانهای که برای بازیکنان استقلال و پرسپولیس صادر کرد؛ باشد.

پورحیدری اگر در میان ما بود اجازه چنددستگی نمی‌داد

داداشزاده در ادامه با اشاره به وضعیت خاص استقلال عنوان کرد: با تمام احترامی که بنده برای تیم‌های شهرستانی قائل هستم، اعتقاد دارم اگر می‌خواهیم فوتبال کشور پیشرفت کند و روی فرم باشد، باید استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند. این یک واقعیت است و هیچکس نمیتواند آن را کتمان کند. بله دیدار نمایندگان مشهد و اصفهان زیبا است، اما در خود این شهرها و بسیاری از  هواداران حاضر در ورزشگاه نیز پیگیر نتایج استقلال یا پرسپولیس هستند، چون به یکی از آنها علاقه دارند. متاسفانه مشکلی در استقلال به وجود آمده که امیدوارم خیلی زود برطرف شود. واقعاً جای تاسف دارد که جواد زرینچه از سویی تعداد محدودی معلومالحال مورد کم لطفی قرار بگیرد. هواداران استقلال بدانند برخی تماشاگرنما ها که جیبشان را از جایی دیگر  پر میکنند از احساسات پاک آنها سوء استفاده میکنند و به هر کس که می‌خواهند بد و بیراه می‌گویند ضمن اینکه جای تاسف  مضاعف دارد که پیشکسوتان استقلال اختلاف نظر خود را به راحتی در فضای مجازی مطرح میکنند و برخی یکدیگر را قبول ندارند. اگر مرحوم پورحیدری در بین ما بود هرگز اجازه نمیداد یک پیشکسوت با استفاده از برنامه تلویزیونی بیاید پیشکسوت دیگری را که در تیم زحمت میکشد به نوعی غیراخلاقی مورد حجمه  قرار دهد و در عین حال نیز خود را لایق حضور در بخشهای مدیریتی باشگاه بداند. بدون تعصب واقعیت این است که فرق استقلال و پرسپولیس اینجاست که پرسپولیس فردی مانند پروین را دارد که هیچکس روی حرف او حرف نمیزند اما متاسفانه در استقلال چند دستگی میان پیشکسوتان وجود دارد و این اصلاً این مهم در شان نام باشگاه استقلال نیست.

استراماچونی میآید

کارشناس فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: انشاالله استراماچونی بزودی وارد تهران می‌شود و اگر استقلال مشکل عدم تمرکز و برخی مشکلات روانی را نداشت میتوانست مقابل پیکان به راحتی پیروز شود اما این اتفاق رخ نداد و من فکر میکنم در بازی شنبه استراماچونی روی نیمکت باشد و اگر اینگونه هم نبود، بازیکنان استقلال باید با تمرکز به فکر حفظ صدر جدول باشند و به خاطر خوشحالی میلیون‌ها هوادار نیز با تمام قوا برای برد مقابل تیمی بیایند که می‌خواهد خودش را در آزادی به فوتبال ایران بیشتر نشان دهد.

زرینچه و فتحالله زاده را رودروی هم قرار دادند

داداشزاده در پایان  با اشاره به برخی شعارها علیه زرینچه  تصریح کرد: جواد زرینچه یکی از سالمترین بازیکنان است که همبازی من بوده، او عاشق استقلال است، حاشیه ندارد و متاسفانه در حق او بسیار جفا کردند اما معتقدم با  بازگشت استراماچونی او نیز به استقلال باز خواهد گشت و انشاالله که هواداران ناراحتی احتمالی این مرد با اخلاق را که توسط  تعداد انگشت شماری تماشاگرنما بوجود آمده از  دلش بیرون بیاورند. ضمن اینکه به نظر من فتحاللهزاده گزینه بسیار خوبی برای مدیرعاملی استقلال است و امیدوارم هیئات مدیره هرچه زودتر تکلیف این پست تعیین کننده را مشخص کند، چراکه افرادی که سابقه مدیرعاملی و حضور در فوتبال را دارند می‌توانند تیم را از شرایط بد اقتصادی نجات بدهند و امیدوارم این مهم هرچه زودتر در استقلال و پرسپولیس رخ بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز