فریناز طائر پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انصراف دو تیم تهرانی از حضور در لیگ به گروه بهمن ضرر زد/ بازیکنان جوان فارس بازی خوبی را ارائه دادند

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۶:۳۷
کد خبر: ۹۳۵۶۳۳
انصراف دو تیم تهرانی از حضور در لیگ به گروه بهمن ضرر زد/ بازیکنان جوان فارس بازی خوبی را ارائه دادند
سرمربی تیم گروه بهمن گفت: ما سال گذشته برای قهرمانی آمدیم و یقین داشتیم که این اتفاق حتما می‌افتد ولی سوم شدیم. امسال هم به همان هدف در لیگ حاضر شدیم ولی چون تیم‌های خوبی حضور دارند نمی‌توانیم از الان پیش بینی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریناز طائرپور، سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن درباره برتری تیمش مقابل نماینده فارس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر درگفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خانه بسکتبال فارس تیم جوان و خوبی بود و از آنجایی که بازیکنان ما تجربه بیشتری نسبت به این تیم داشتند موفق شدند در خانه از سد نماینده فارس عبور کنند. اما فارس با اینکه بازیکن‌های جوانی داشت بازی خیلی خوبی را ارائه داد.

او در خصوص کیفیت فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: ما در گروه ب این رقابت‌ها هستیم ولی بازی‌های هر دو گروه را دنبال می‌کنم. خوشبختانه لیگ منظم و خوبی را داریم فقط خیلی حیف شد که دو تیم در شروع فصل انصراف دادند. همه دوست داشتیم که تهران تیم بیشتری را در لیگ داشت ولی تیمها به دلایل مشکلاتی که داشتند نتوانستند ادامه دهند.

طائرپور ادامه داد: این جریان تا حدودی به کیفیت لیگ آسیب زد و به تیم ما هم بیشترین ضربه را وارد کرد. چرا که دیگر همه تیم‌ها در گروه ما در شهرستان هستند و این موضوع برای ما هزینه زیادی را دارد اینکه هر هفته بخواهیم سفر کنیم. در همین دیدار با فارس مجبور شدیم بدون کادرفنی و تمام بازیکنان عازم شیراز شویم.

سرمربی گروه بهمن در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما سال گذشته برای قهرمانی آمدیم و یقین داشتیم که این اتفاق حتما می‌افتد ولی سوم شدیم. امسال هم به همان هدف در لیگ حاضر شدیم ولی چون تیم‌های خوبی حضور دارند نمی‌توانیم از الان پیش بینی کنیم.

نظر شما
پرونده ویژه