مهرداد پهلوان‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور علینژاد ثمرات فراوانی برای ورزش کشور دارد/ موفقیت‌های ووشو می‌تواند به کل ورزش ایران گسترش یابد

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۷:۱۶:۲۷
کد خبر: ۹۳۵۷۰۷
حضور علینژاد ثمرات فراوانی برای ورزش کشور دارد/ موفقیت‌های ووشو می‌تواند به کل ورزش ایران گسترش یابد
رییس فدراسیون شطرنج ایران گفت: در این سال‌ها رشته ووشو موفقیت‌های بزرگی را در عرصه جهانی به دست آورده که این موضوع نشان‌دهنده انتصاب به جای علینژاد به عنوان سرپرست معاون ورزش قهرمانی ایران بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درپی انتصاب مهدی علینژاد رییس فدراسیون ووشو ایران به عنوان سرپرست معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ایران، مهرداد پهلوان‌زاده رییس فدراسیون شطرنج ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این انتصاب بیان کرد: در ابتدا باید انتخاب شایسته علینژاد را به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت به او و جامعه ورزشی تبریک بگویم. مهدی علینژاد چندین سال است که ریاست فدراسیون ووشو ایران را در دست دارد، در این سال‌ها رشته ووشو موفقیت‌های بزرگی را در عرصه جهانی به دست آورده که این موضوع نشان‌دهنده انتصاب به جای او در این سمت بوده است.

وی افزود: در کل فدراسیون ووشو پیشرفت بسیار خوبی داشته و یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی کشور در تمام رشته‌ها و بخش‌ها به حساب می‌آید. حتی ما شاهد بودیم که پس از سال‌ها عنوان قهرمانی مسابقات جهانی ووشو به ایران رسید در حالی که مهد این رشته چین است و به بیانی ایران جام قهرمانی را از چنگ چینی‌ها در آورده است.

پهلوان‌زاده در پایان گفت: حضور علینژاد در این سمت می‌تواند ثمرات فراوانی را برای ورزش کشور ما در پی داشته باشد. قطعا پس از داورزنی و با حضور مهدی علینژاد قهرمانی‌های ورزش ایران ادامه خواهد داشت و بیشتر نیز خواهد شد. برای او و تمام جامعه ورزشی آرزوی موفقیت و افتخارآفرینی روزافزون دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز