علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

معرفی علینژاد به عنوان معاون ورزش قهرمانی انتخاب شایسته‌ای از سوی دکتر سلطانی‌فر بود/ موفقیت‌های تیم ووشو نشان‌دهنده مدیریت قوی علینژاد است

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۵:۵۱
کد خبر: ۹۳۵۷۱۴
معرفی علینژاد به عنوان معاون ورزش قهرمانی انتخاب شایسته‌ای از سوی دکتر سلطانی‌فر بود/ موفقیت‌های تیم ووشو نشان‌دهنده مدیریت قوی علینژاد است
رییس فدراسیون قایقرانی ایران گفت: امیدوارم که با توانایی که علینژاد در سیستم مدیریت دارد، بتواند جای خالی داورزنی را پر کند و به خالی بودن این پست پایان دهد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی ایران طی گفتگو با خبرگار برنا درخصوص انتصاب مهدی علینژاد به عنوان معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: علینژاد یکی از مدیران موفق وزارت ورزش و در بحث ورزش حرفه‌ای خصوصا رشته پرمدال ووشو است و شاهکار سال 98 را خلق کردند چون نفراتی که به مسابقات جهانی اعزام شده بودند همه توانستند با دست پر و مدال طلا به کشور بازگردند. علینژاد نشان داده است که با برنامه طولانی مدت ووشو کشور ما توانست با قدرت چینی‌ها را شکست دهد و این موضوع از مدیریت کلان او نشات می‌گیرد.

وی افزود: سالیان سال است که علینژاد تصدی پست ریاست فدراسیون ووشو را به دست گرفته، تحصیلات عالی دارد و فرد توانمندی است. امیدوارم که با توانایی که علینژاد در سیستم مدیریت دارد، بتواند جای خالی داورزنی را پر کند و به خالی بودن این پست پایان دهد. باید گفت وزیر ورزش و جوانان یکی از بهترین گزینه‌ها را برای این پست مهم انتخاب کرده است.

سهرابیان در پایان گفت: امیدوارم حضور علینژاد بتواند کمک کند به بهبود مشکلاتی که ما در بحث ورزش حرفه‌ای داریم و یاری‌دهنده تیم‌های اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو باشد. انشاالله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این دوران حساس دست به دست هم دهند تا این دورانی که مشکلات مالی فراوانی در آن وجود دارد را پشت سر بگذاریم و حضور موفقی در المپیک داشته باشیم. جا دارد انتصاب مهدی علینژاد را در این سمت مهم و موثر به او و ورزش کشور تبریک بگویم.

نظر شما
پرونده ویژه