ایوب والی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تراکتور می‌تواند بازی را برای هر تیمی سخت کند/ عدم حضور دنیزلی انگیره بازیکنان را بالا می‌برد/ تیم‌های خوزستانی سهم زیادی در رشد لیگ دارند

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۹:۴۱
کد خبر: ۹۳۵۷۱۶
تراکتور می‌تواند بازی را برای هر تیمی سخت کند/ عدم حضور دنیزلی انگیره بازیکنان را بالا می‌برد/ تیم‌های خوزستانی سهم زیادی در رشد لیگ دارند
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عدم حضور دنیزلی سرمربی تیم تراکتور در این بازی فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد و این مسئله باعث می‌شود بین بازیکنان اتحاد و همدلی به وجود بیاید تا بخواهند نتیجه عالی به دست بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب والی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص بازی تیم خود مقابل تیم تراکتور در لیگ برتر بیان کرد: بازی سختی را در پیش خواهیم داشت. تراکتور تیم قوی است، هرچند گاهی مشکلاتی پیش می‌آید و نتیجه‌ای که می‌خواهند را نمی‌گیرند اما بلاخره بازیکنان بزرگی در این تیم هستند. درست است که یک بازیکن محروم هم دارند ولی من فکر می‌کنم تراکتور حتی می‌تواند دو تیم در لیگ برتر داشته باشد چون بازیکن‌های قدری در ترکیب تراکتور حضور دارند. آن‌ها می‌توانند بازی را برای هر تیمی سخت کنند و ما هم از این قائده مستثنا نیستیم اما با این وجود باز هم امیدواریم.

وی افزود: عدم حضور دنیزلی سرمربی تیم تراکتور در این بازی فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد و این مسئله باعث می‌شود بین بازیکنان اتحاد و همدلی به وجود بیاید تا بخواهند نتیجه عالی به دست بیاورند. حتی ممکن است بخواهند در این بازی نتایج چند هفته گذشته خود را جبران کنند و شاید به ضرر ما باشد.

والی اظهار داشت: ما برای این دیدار مهم سه روز می‌شود که در اردو هستیم و تیم سخت‌کوش، دونده و جنگنده‌ای هستیم. انشاالله می‌توانیم با یک کار تیمی و عالی بازی را برای تیم حریف سخت کنیم و آن‌ها را به چالش بکشیم. بازی مقابل تراکتور دیدار سختی برای ما خواهد بود. اما خدراشکر ما با نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم فقط 3 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. انشاالله ما امیدواریم که بتوانیم این نتایج را ادامه دهیم و در هر بازی بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: خداراشکر تیم‌های استان خوزستان برخلاف سال‌های گذشته که پایین جدول بودند، امسال جزو 6 تیم برتر و بالای جدول هستیم. من امیدوارم همین روند در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشیم. دو تیم صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان الان واقعا از نظر مالی مشکل دارند، انشاالله به این مسائل رسیدگی شود تا بتوانیم تیم‌ها را بالای جدول حفظ کنیم و سهمیه خوزستان در لیگ برتر باقی بماند. چون ما در این استان بازیکنان مستعد زیادی داریم و خوزستان مهد فوتبال ایران است اما باید به باشگاه‌ها و بازیکنان آن توجه بیشتری شود تا بتوانیم بازیکنان خوبی تحویل جامعه فوتبال کشور دهیم.

نظر شما
پرونده ویژه