تحریم‌های ظالمانه در فوتبال نیز اثرگذار بوده است؛

ناظمی: منتظر پاسخ استراماچونی هستیم/ پول درخواستی به حساب مربی ایتالیایی واریز شده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۵:۵۴
کد خبر: ۹۳۵۷۸۲
ناظمی: منتظر پاسخ استراماچونی هستیم/ پول درخواستی به حساب مربی ایتالیایی واریز شده است
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس گفته‌های خلیل‌زاده مثل این‌که او مبلغی حدود 40 تا 50 هزار یورو بیشتر می‌خواست که این کار هم قرار است انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در تماس تلفنی با یک برنامه تلویزیونی درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات انجام شده برای بازگشت استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال بیان کرد: دلیل این که ما لحظه به لحظه در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌کنیم، این است که می‌خواهیم خیلی شفاف و واضح همه موارد را با مخاطبان ورزش، هوادران پرشمار فوتبال و استقلال درمیان بگذاریم. از ساعتی که این مسئله به وجود آمد، استراماچونی قرارداد خودش را یک طرفه فسخ کرد و از کشور خارج شد، به دستور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان وارد موضوع شدیم و کمک کردیم.

وی افزود: استراماچونی میلان است، وکیلش در قطر و ما هم در تهران. بحث  کلی این مربی دو نکته است، یکی پرداخت مطالباتش که بدون مشکل به حسابش می‌رود و بعد هم مدت قراردادش یک سال شود. وضعیت تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان به حدی رسیده که در سیطره فوتبال نیز با مشکل مواجه هستیم. پول استراماچونی چهار مرتبه به حسابش واریز شده ولی برگشت خورده و این مشکلات را به وجود آورده است. سفیر ایران در ایتالیا با استراماچونی صحبت کرده است که حسابی در ایتالیا باز کند و پول به حسابشان برود.

ناظمی اظهار داشت: براساس گفته‌های خلیل‌زاده مثل این‌که او مبلغی حدود 40 تا 50 هزار یورو بیشتر می‌خواست که این کار هم قرار است انجام شود. مطابق قرارداد نکته دیگری نیست که استراماچونی در حوزه مالی با آن مشکل داشته باشد. فقط تغییر قرارداد از دو سال به یک سال است که یا قرارداد باید فسخ شود و یا متممی به قرارداد قبلی اضافه شود که آن هم با یک ایمیل قابل حل است. ما منتظر استراماچونی هستیم، آن چیزی هم که از دست وزارت ورزش برآمده و وظیفه‌ بوده به عنوان مالک باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام دادیم و به مردم اطلاع‌رسانی کردیم.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: استراماچونی خودش گفت، شاید مقداری عملیات ژورنالیستی لازم باشد تا او پولش را بگیرد، آن معجزه اتفاق افتاده و پول او در حسابش است. باید اعلام وصول کند، آن چیزی که باید از طرف ما انجام می‌شده، صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز