نشست معاون وزیر ورزش با روسای هیات‌های ورزشی و دبیران تشکل‌های لردگان؛

فرامرزیان: تاکنون صرفا ۱۱ درصد اعتبارات ارزش افزوده را دریافت کرده‌ایم

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۵:۰۴
کد خبر: ۹۳۵۸۲۱
فرامرزیان: تاکنون صرفا ۱۱ درصد اعتبارات ارزش افزوده را دریافت کرده‌ایم
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون صرفا 11 درصد اعتبارات ارزش افزوده را دریافت کرده‌ایم و درسایر حوزه‌ها نیز 29 درصد داشته ایم. کم برخوردارترین کارکنان دولت، کارکنان ورزش و جوانان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در ادامه سفر استانی خود به چهارمحال وبختیاری در نشست با روسای هیات‌های ورزشی و دبیران تشکل‌های لردگان اظهار داشت: 450 میلیارد تومان کمک بلاعوض به بخش های مختلف ورزش داشته ایم. طی ۲ سال گذشته معادل چندین سال، توزیع اعتبار داشته ایم. متاسفانه توزیع عادلانه ای در ساخت اماکن ورزشی انجام نشده است. تلاشمان در راستای میزان منابع موجودمان است و با محدودیت های فعلی باید بر اساس شاخص و عدالت و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته اقدام کنیم.

وی در ادامه افزود: تاکنون صرفا 11 درصد اعتبارات ارزش افزوده را دریافت کرده‌ایم و درسایر حوزه‌ها نیز 29 درصد داشته ایم. کم برخوردارترین کارکنان دولت، کارکنان ورزش و جوانان هستند.

در این نشست، علاوه بر بررسی وضعیت ورزش این شهرستان، روسای هیاتهای ورزشی و دبیران سمن ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

این جلسه با حضور فرماندار، نماینده مجلس، مدیر کل و مسئولین شهرستانی درحال برگزاریست.

نظر شما
پرونده ویژه