مهدی علی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر به بدنه اجرایی ورزش کشور توجه کامل دارد/ اولویت ما المپیک ۲۰۲۰ است/ تجربیات‌ام در فدراسیون ووشو را در اختیار ورزش قهرمانی می‌گذارم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۷:۱۲:۳۵
کد خبر: ۹۳۵۸۶۳
سلطانی‌فر به بدنه اجرایی ورزش کشور توجه کامل دارد/ اولویت ما المپیک ۲۰۲۰ است/ تجربیات‌ام در فدراسیون ووشو را در اختیار ورزش قهرمانی می‌گذارم
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ایران گفت: مهم‌ترین موضوع پیش رو بحث المپیک است، باتوجه به این‌که حدود 220 روز دیگر تا این رویدا بزرگ باقی‌مانده اولویت در این خواهد بود که کاروان اعزامی توکیو 2020 قوی‌تر و بهتر باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص انتصاب در این سمت بیان کرد: من از حسن اعتماد وزیر ورزش و زحمات داورزنی، معاون پیشین ورزش قهرمانی، تشکر می‌کنم. مسعود سلطانی‌فر تا امروز دو معاون ورزش قهرمانی انتخاب کرده که هر دوی آن‌ها از روسای فدراسیون‌های ورزشی موفق بودند. این موضوع نشان‌دهنده توجه وزیر به بدنه اجرایی ورزش کشور به ویژه فدراسیون‌هاست. بالاخره موضوعات را رصد می‌کند و تلاش دارد افرادی را که توانایی‌ها را دارند، مسئولیت کلان ورزش قهرمانی کشور را دست آن‌ها بدهد.

وی افزود: این یک راه خوب برای همه همکاران ما در فدراسیون‌هاست که می‌توانند از این مسیر حرکت کنند و احیانا مسئولیت‌های بعدی را داشته باشند. این تحلیل من از اتفاقات بود که باید گفته می‌شد.

علی‌نژاد اظهار داشت: من هم تلاش خواهم کرد تا از تجربیات در این سال‌های تصدی فدراسیون ووشو، مجموعه‌های دیگر، رسانه‌ها، وزارت نفت و شهرداری تهران استفاده کنم برای این که به جریان ورزش قهرمانی کشور بتوانم کمک شایانی داشته باشم.

سرپرست معاون ورزش قهرمانی کشور در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع پیش رو بحث المپیک است. طبعا مدت زیادی است که ستاد بازی‌های المپیک کار خود را با همراهی و همکاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آغاز کرده است. باتوجه به این‌که حدود 220 روز دیگر تا این رویداد بزرگ باقی‌مانده اولویت در این خواهد بود که من هم کمک کنم تا ان‌شاءالله کاروان اعزامی توکیو 2020 قوی‌تر و بهتر باشد. قطعا با همراهی کمیته ملی المپیک و هماهنگی‌هایی که در ستاد انجام می‌شود، این کار را پیش می‌بریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز