محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علینژاد به مشکلات ورزش قهرمانی کشور آگاهی کامل دارد/ موفقیت ووشو در این انتصاب موثر بوده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۴۱:۵۲
کد خبر: ۹۳۵۸۶۶
علینژاد به مشکلات ورزش قهرمانی کشور آگاهی کامل دارد/ موفقیت ووشو در این انتصاب موثر بوده است
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران گفت: یکی از بهترین گزینه‌ها برای معاونت ورزش قهرمانی وزارت مهدی علینژاد بود که این اتفاق افتاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص انتصاب مهدی علینژاد در سمت سرپرست معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان کشور بیان کرد: علینژاد از همکاران خوب من در کمیته ملی و بین المللی المپیک است و با او همکاری دارم و از نزدیک علینژاد را می‌شناسم. او به خوبی با فضای ورزش کشور آشنا و به مشکلات ورزش قهرمانی آگاه است. از طرفی بحث موفقیت‌های رشته پرمدال ووشو در این سال‌های اخیر بوده که علینژاد ریاست آن فدراسیون را برعهده دارد.

وی افزود: اما دلایلی دیگر هم وجود دارد که می‌تواند او را برای این سمت ارجح کند، این است که او فردی بسیار هوشمند و مطلع است، این نکته‌ای است که می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد. علینژاد با علم وارد این حوزه شده و دانشی که انشاالله بتواند منشا خیر برای ورزش کشور باشد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران در پایان گفت: بزرگ‌ترین حسن این انتصاب این است که علینژاد نیروی جوان، فعال و شناخته شده جامعه ورزش است. تمام ارکان ورزش با او ارتباط دوستانه‌ای دارند و به کار ورزش کاملا مسلط است. شک ندارم که می‌تواند برای ورزش مفید باشد. به جرعت می‌گویم شاید یکی از بهترین گزینه‌ها برای معاونت ورزش قهرمانی وزارت مهدی علینژاد بود که این اتفاق افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز