سپاهان ۲- پیکان صفر؛

صدر جدول دوباره زرد شد/ قلعه نویی مچ فرکی را خواباند

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۳:۵۱
کد خبر: ۹۳۵۸۷۳
صدر جدول دوباره زرد شد/ قلعه نویی مچ فرکی را خواباند
تیم فوتبال سپاهان با شکست پیکان صدر نشین جدول شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 2 بر  صفر مقابل پیکان به برتری رسید.

تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم پیکان بود که در نیمه نخست زرد پوشان اصفهانی موفق شدند مزد حملات خود را در دقیقه 21 با به ثمر رسیدن پنالتی توسط ولسیانی گرفتند. درحالی که بازی در وقت های اضافی بود نور افکن در دقیقه 45+2 گل دوم را برای سپاهان به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه  2 بر صفر به سود سپاهان تمام شد.

 در نیمه دوم پیکان بازی را هجومی آغاز کرد، اما حملات این تیم با واکنش های خوب نیازمند همراه بود و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید، تا قلعه نویی برنده جدال با فرکی باشد.

با این برد سپاهان 28 امتیازی شد و به طور موقت در صدر جدول قرار گرفت(استقلال با برد مقابل شاهین بوشهر می تواند دوباره به صدر بازگردد). پیکان هم با 13 امتیاز همچنان در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

گفتنی است در جدول استقلال با 26 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و باید فردا مقابل شاهین شهرداری بوشهر قرار بگیرد . همچنین پرسپولیس 25 امتیازی که در ماکن سوم جدول است باید مقابل سایپا صف آرایی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز