سرخ‌پوشان سه امتیار بازی با سایپا را می‌گیرند؛

باغمیشه: پرسپولیس برای آسیا یک مهاجم و پلی‌میکر می‌خواهد/ کالدرون به شناخت کافی از تیم رسیده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۵:۲۹:۴۷
کد خبر: ۹۳۵۸۹۱
باغمیشه: پرسپولیس برای آسیا یک مهاجم و پلی‌میکر می‌خواهد/ کالدرون به شناخت کافی از تیم رسیده است
مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا به یک مهاجم و پلی میکر نیاز دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی باغمیشه، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس، پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس امروز مقابل سایپا به خبرنگار برنا گفت: به نظر من پرسپولیس شرایط خوبی دارد و خوشبختانه کالدرون شناخت کافی از تیم پیدا کرده و در 3-4 بازی گذشته از بازیکنان در پست‌های تخصصی استفاده کرد و البته پاسخ آن را نیز گرفت.

وی افزود: سبک تاکتیکی در پرسپولیس به‌گونه‌ای است که هارمونی تیمی اهمیت بالایی دارد و تیم به این هارمونی و هماهنگی لازم دست پیدا کرده و امیدوارم با این نظم تیمی امروز شاهد یک بازی خوب و کسب سه امتیاز توسط پرسپولیس باشیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به این مهم دست پیدا خواهیم کرد و با تلاش بچه‌ها سه امتیاز بازی به نام پرسپولیس ثبت خواهد شد. برای سایپا احترام زیادی قائل هستم آنها دوندگی بالایی دارند و فوتبال دفاعی خوبی ارائه می‌کنند اما تیمی که برای قهرمانی می جنگد باید بتواند سخت‌ترین خطوط دفاعی را نیز باز کند.

مهاجم اسبق سرخپوشان درباره قرعه‌کشی این تیم در آسیا نیز گفت: واقعیت این است که پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد. هرکس نظری غیر از این دارد می‌تواند بازی‌های الشارجه و حتی التعاون را ببیند. این تیم‌ها تازه برای لیگ قهرمانان در حال خرید هستند و پرسپولیس هم به اعتقاد من نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ دارد تا در نوک خط حمله تلاش سایر بازیکنان را به ثمر برساند.

باغمیشه در پایان با اشاره به خطوط چهارگانه پرسپولیس خاطر نشان کرد: خوشبختانه در تمامی خطوط بازیکنان خوبی داریم. اما برای حضور قدرتمند در آسیا به نظر من یک مهاجم و یک پلی‌میکر می‌خواهیم، در توانمندی بازیکنان فعلی شکی نیست. اما در آسیا بازی ساده وجود ندارد و پرسپولیس بازیکنانی می‌خواهد که سطح آنها بالاتر از ایران و آسیا باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز