الان زمان حمایت از بازیکنان جوان است؛

شعبانیان: باید میان بازیکنان تیم ملی، رقابت ایجاد شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۶:۰۴
کد خبر: ۹۳۶۰۲۸
شعبانیان: باید میان بازیکنان تیم ملی، رقابت ایجاد شود
سرمربی تیم ملی بانوان گفت: باید میان بازیکنان تیم ملی، رقابت ایجاد شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی بانوان ایران درباره مرحله دوم اردوی آماده‌سازی بانوان ملی‌پوش که از هجدهم آذر آغاز شده است، گفت: در این مرحله از اردو، چند بازیکن به تیم ما اضافه شدند و همه بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند. تمرکز تمرینات روی برنامه‌های تاکتیکی و هماهنگی است و البته تمرینات بدنسازی نیز در زمان خود انجام می‌شود. اگر بتوانیم، با چند باشگاه نیز مسابقه تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

او در ادامه درباره اضافه شدن آنالیزور به تیم ملی بانوان اضافه کرد: آنالیزور تیم ما از ابتدای اردوی دوم به جمع بازیکنان اضافه شده و پیش از این نیز بازیکنان فیلم بازی‌های حریفان را تماشا می‌کردند. با حضور آنالیزور نیز برای تیم جلسات آنالیز برگزار می‌کنیم تا با حریفان خود بیش‌تر آشنا شوند.

شعبانیان در بخش بعدی صحبت‌های خود در تشریح اهداف تیم ملی والیبال بانوان ایران تصریح کرد: ما تیم ب و یا تیم دوم ایران با حضور بازیکنان جوان‌تر هستیم که در اردوهای قبلی خیلی فرصت حضور در تیم را نمی‌یافتند. بازیکنان ما متولدین 76 تا 82 هستند و باید به مسابقات بروند، محک زده شوند و در میادین بزرگ، تجربه کسب کنند تا رقابتی میان بازیکنان تیم ملی بزرگسال ایجاد شود. دو تیم آماده و با تجربه، می‌توانند باعث پیشرفت تیم ملی شوند و حضور بازیکنان جوان‌تر، مهم‌ترین دستاورد ما است.

سرمربی تیم بانوان در پایان صحبت‌های خود گفت: تیم ما نسبت به گذشته، تیمی جوان‌تر است و اکنون زمان انتقاد از این تیم نیست. الان زمان حمایت از بازیکنان جوان است و این تیم باید حمایت شود تا روحیه و اعتماد به نفس تیم بالا برود. نباید وقتی تیمی در فاصله زمانی کوتاه در حال آماده‌سازی و اعزام است، مورد هجمه قرار گیرد.

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای مسابقات انتخابی المپیک، تا بیست و پنجم آذر ادامه دارد.

مسابقات انتخابی المپیک والیبال بانوان در آسیا، ۱۷ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد و بانوان والیبال ایران با تیم‌های کره‌جنوبی، اندونزی و قزاقستان همگروه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز