به میزبانی استان تهران؛

مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر دارت کشور برگزار خواهد شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۸:۵۴
کد خبر: ۹۳۶۰۳۶
مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر دارت کشور برگزار خواهد شد
مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر دارت آقایان و بانوان کشور برای تعیین قهرمان این مسابقات به میزبانی کمیته دارت استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر دارت آقایان و بانوان کشور برای تعیین قهرمان این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری 28 و 29 آذر به میزبانی کمیته دارت استان تهران برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها در سالن دارت باشگاه ناوک واقع در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می‌شود.

در جدول رده بندی و در بخش آقایان حسین اعرابی از فولاد مبارکه سپاهان با ۱۹‌ برد و یک تساوی و کسب ۳۹ امتیاز صدرنشین است، محمدرضا ناظریه از شهرداری گرمسار با ۱۱ برد، ۳ باخت و ۶ تساوی و کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، رامین ناصری از اردبیل با ۱۲ برد، ۴ باخت و ۴ تساوی و کسب ۲۸ امتیاز و تفاضل کمتر در رده سوم ایستاده است و مختار بهشتی از یزد با ۱۰ برد، ۵ تساوی و ۵ باخت و کسب ۲۵ امتیاز چهارم است.

اما در جدول رده بندی بانوان مژگان رحمانی از تهران با کسب 19 برد و یک باخت و 38 امتیاز پیشتاز است، فاطمه صفی از فولاد مبارکه سپاهان با کسب 11 برد، 2 باخت و 7 تساوی و 29 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است، منا فرهنگ از تهران با کسب 10 برد،3 باخت و 7 تساوی و 27 امتیاز در رده سوم قرار دارد و زینب ذوالفقاری از فولاد مبارکه سپاهان با کسب 11 برد،4 باخت و 5 تساوی و 27 امتیاز و تفاضل کم‌تر چهارم است.

نظر شما