آرمین هادی پور:

می خوام اولین مدال سبک وزن المپیک را برای تکواندوی ایران بیاورم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۸:۴۹
کد خبر: ۹۳۶۱۸۷
می خوام اولین مدال سبک وزن المپیک را برای تکواندوی ایران بیاورم
ملی پوش المپیکی تکواندوی ایران گفت: بعد از مرحوم محمود نامجو بیش از پنجاه سال است که ورزشکاری از استان گیلان به مدال المپیک نرسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرمین هادی پور  گفت: سه سال و نیم برای این سهمیه زحمت کشیدم که مسیر بسیار طولانی بود و خدا را شکر به المپیک ختم شد.

ملی پوش المپیکی تکواندوی ایران ادامه داد: مسابقات گرند پری برای کسب سهمیه واقعا سطح خود مسابقات المپیک و شاید حتی بالاتر را دارد. با کسب مدال های زیاد در مسابقات مختلف توانستم در وزن 58 کیلوگرم به رنک چهارم دنیا برسم و سهمیه المپیک را بگیرم.

وی افزود: تکواندوی ایران تا کنون در سبک وزن مدال المپیکی نداشته است و می حواهم اولین نفر باشم. هدف گذاری من خوش رنگ ترین مدال المپیک است و کار اصلی ما تازه از این به بعد شروع شده است.

این ورزشکار 25 ساله گیلانی تاکید کرد: بعد از مرحوم محمود نامجو بیش از پنجاه سال است که ورزشکاری از استان گیلان به مدال المپیک نرسیده است و با کمک خانواده و مربیانم و حمایت مردم استان میخواهم در المپیک 2020 توکیو این طلسم را بشکنم.

او در پایان گفت: ما می دانیم که کشور شرایط خاصی دارد و برای شادی و دلخوشی مردم در ایرن شرایط بیشترین تلاشمان را می کنیم. اما نیاز است در این مسیر سخت حمایت ویژه ای از ورزشکران و فدراسیون های المپیکی برای افتخار آفرینی شود تا بدون دغدغه روی تمرینشان تمرکز کنند.

 

نظر شما