محمود صیدانلو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزشکاران جدید توانستند رنکینگ‌های بالا کسب کنند/ قهرمان مسابقات کشوری دریفت به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۸:۳۹
کد خبر: ۹۳۶۲۹۰
ورزشکاران جدید توانستند رنکینگ‌های بالا کسب کنند/ قهرمان مسابقات کشوری دریفت به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: جای قهرمانان ما در حال عوض شدن است و نفرات جدید می‌توانند با قهرمانان سابق رقابت کنند، این موضوع نشان می‌دهد که رقابت‌ها نزدیک‌تر شدند و به صورت جدی‌تری پیگیری می‌شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص راند سوم مسابقات دریفت قهرمانی کشور بیان کرد: در تقویم سال جاری 5 راند برای این رقابت‌ها پیش بینی کرده بودیم، راند سوم قهرمانی کشور در پیست مجموعه ورزشی با حضور 11 استان برگزار شد. باتوجه به فعالیت‌های خوبی که کمیته دریفت در این چند سال اخیر داشته و منظم بودن برنامه‌ها، مسابقات بسیار خوب و در سطح بالایی برگزار می‌شود. خداراشکر در این رقابت‌ها ورودی‌های جدیدی از استان‌هایی مانند اردبیل و قم شرکت کرده بودند. استقبال خوبی از این مسابقات شد و تماشاچیان پر شور از این تورنمنت به خوبی استقبال کردند.

وی افزود: جای قهرمانان ما در حال عوض شدن است و نفرات جدید می‌توانند با قهرمانان سابق رقابت کنند، این موضوع نشان می‌دهد رقابت‌ها نزدیک‌تر شدند و به صورت جدی‌تری پیگیری می‌شوند. درواقع ورزشکاران جدیدی روی کار آمدند که تواستند خود را به رنکینگ بالا رسانند.

صیدانلو اظهار داشت: هنوز دو راند دیگر از این مسابقات باقی‌مانده که در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار خواهد شد. در نهایت قهرمان این 5 راند مانند سال‌های گذشته به مسابقات منطقه‌ای و جهانی اعزام می‌شود. کمیته فنی برای این رقابت مسیر جدیدی را طراحی کرد و معمولا برای طراحی مسیر با ورزشکاران مشورت می‌کنند. برای بالا بردن سطح کیفی، آشنا شدن ورزشکاران با شرایط جدی و جذاب‌تر کردن این طراحی‌ها انجام می‌شود و کمیته فنی این طرح را اجرا می‌کنند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی در پایان گفت: مسیر جدیدی که راند سوم مسابقات دریفت کشوری در آن برگزار شد مانند بقیه مسیرها براساس استانداردهای بین المللی سراحی و اجرا شد. همه طرح‌ها و مسیرها در قالب استاندارهایی که انجمن دریفت جهانی برای کشورهای دیگر تعیین کرده، ساخته می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود ورزشکاران ما با این قوانین آشنا باشند.

نظر شما
پرونده ویژه