نشیمن شافعیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ هندبال دیگر تک قطبی نیست/ در نیم فصل تغییر و تحول نخواهیم داشت

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۶:۱۱:۲۸
کد خبر: ۹۳۶۳۱۸
لیگ هندبال دیگر تک قطبی نیست/ در نیم فصل تغییر و تحول نخواهیم داشت
سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه مشهد گفت: به هیچ عنوان در نیم فصل تغییر و تحول نخواهیم داشت و بی شک با همین ترکیب برای ادامه روند پیروزی‌هایمان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشیمن شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتادسازه مشهد، درباره قهرمانی تیمش در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: امسال تیم مشهد درحالی شکل گرفت که تغییر و تحول زیاد را پشت سر گذاشته و به همین دلیل در روزهای نخست فصل به دلیل اینکه بازیکنان با هم هماهنگ نبودند نتوانستیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.

او اضافه کرد: اما با این شرایط رفته رفته تیم‌مان شکل گرفت و با انسجام توانستیم عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست بیاوریم. خوشبختانه کیفیت لیگ هم امسال خیلی بهتر از سال‌های قبل شده و تیم‌ها دیگر تک قطبی نیستند و اکثر بازیکنان در تمام تیم‌ها تقسیم شدند.

سرمربی تیم مشهد درباره جذب بازیکن جدید در نیم فصل توضیح داد: به هیچ عنوان در نیم فصل تغییر و تحول نخواهیم داشت و بی شک با همین ترکیب برای ادامه روند پیروزی‌هایمان تلاش خواهیم کرد. هدف ما قهرمانی است ولی کسب این عنوان با حضور تیم‌های قوی که در لیگ حضور دارند کار دشواری است.

شافعیان در پایان درباره کیفیت داوری نیز اظهار کرد: به نظرم قضاوت داوران مانند همیشه بود و چندان تغییری در این بخش ندیدیم. در یکسری از بازی‌ها طبیعتا از نظر داور به ضررمان سوت زد که در نتیجه هم تاثیر گذار بود ولی به هر حال آنها کار خود را انجام می‌دهند و ما هم کار خودمان را پیش می‌بریم.

نظر شما
پرونده ویژه