احمد صافی در گفتکو با خبرگزاری برنا:

لیگ کاراته نیاز به پیشرفت بیشتر دارد/ دانشگاه آزاد تنها به دنبال قهرمانی است/ در لیگ بی‌رقیب نیستیم!

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۸:۰۱:۴۷
کد خبر: ۹۳۶۳۵۵
لیگ کاراته نیاز به پیشرفت بیشتر دارد/ دانشگاه آزاد تنها به دنبال قهرمانی است/ در لیگ بی‌رقیب نیستیم!
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: هدف ما قطعا کسب قهرمانی است ولی باشگاه در کنار قهرمانی تمرکز جدی هم روی جوانگرایی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمد صافی، سرمربی تیم دانشگاه آزاد، درباره قهرمانی تیمش در سوپر لیگ کاراته ایران در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که خیلی خوشحالم که بالاخره سوپر لیگ به طور منظم در حال برگزاری است و فکر می‌کنم باید همه کمک کنیم که این روند همچنان ادامه دار باشد. چون به نظرم کاراته ایران با اینکه در سطح ملی پیشرفت زیادی را داشته ولی در بخش باشگاهی و برگزاری مسابقات لیگ هنوز جای کار دارد و بیشتر از اینها باید مورد حمایت قرار بگیرد.

او اضافه کرد: تیم دانشگاه آزاد هم تا به امروز خیلی خوب ظاهر شد و بازیکن‌ها واقعا بازی‌های خوبی را ارائه دادند و موفق شدیم عنوان قهرمانی را هم کسب کنیم. اما در ادامه قطعا به دلیل اینکه تعدادی از بازیکن‌ها در اردوهای تیم‌ملی شرکت خواهند کرد را در اختیار نخواهیم داشت. این موضوع کمی ممکن است شرایط را برای ما دشوار کند.

صافی در خصوص شانس قهرمانی تیمش در پایان فصل نیز توضیح داد: هدف ما قطعا کسب قهرمانی است ولی باشگاه در کنار قهرمانی تمرکز جدی هم روی جوانگرایی دارد. البته در حال حاضر هم در کنار ستاره‌هایی چون پورشیب، گنج زاده و عسگری تعدادی هم بازیکن جوان داریم که قطعا در آینده می‌توانیم با تکیه به همین جوان‌ها در مسابقات شگفتی‌ساز شویم.

سرمربی دانشگاه آزاد در پایان در پاسخ به این سوال که شما اکثر ملی‌پوشان را در اختیار دارید با این شرایط تیمی را رقیب جدی خود می‌دانید یا خیر؟ گفت: به نظر بنده که اصلا اینطور نیست که تیم دانشگاه آزاد رقیبی در لیگ نداشته باشد. کاراته ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و در هر وزن تعدادی بازیکن داریم که رقیب جدی هم هستند و همه این بازیکنان هم در اکثر تیم‌ها حضور دارند. تیم‌هایی مانند آوای رزم و پاس ناجا همه جزو تیم‌های مدعی هستند و برای ما هم حریف جدی به شمار می‌روند. بازیکن‌هایی مانند رحیمی، عاشوری، سهرابی و ... با اینکه جوان هستند ولی سرشار از استعداد هستند. از طرفی فاصله ملی‌پوشان ما با سایر بازیکنان فاصله خیلی زیادی نیست و تقریبا همه در یک سطح هستند.

نظر شما
پرونده ویژه