عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

روسیه به خاطر حکم جدید IOC از حضور در ایران انصراف داد/ بهترین کشتی‌گیران به مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌آیند

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۵:۵۸:۵۲
کد خبر: ۹۳۶۳۸۴
روسیه به خاطر حکم جدید IOC از حضور در ایران انصراف داد/ بهترین کشتی‌گیران به مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌آیند
مسئول برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: در دو بخش فرنگی و آزاد سه نماینده از ایران داریم که امیدوارم یکی از این سه تیم بتواند روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی و مسئول برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان، درباره تیم‌های حاضر در ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ورود تیم‌ها از 26 آذر شروع خواهد شد و از 27 آذر بطور رسمی مسابقات با برگزاری دیدارهای کشتی فرنگی آغاز خواهد شد و در نهایت روز 29 ام نیز فینال رقابت‌های کشتی آزاد را خواهیم داشت.

او ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هشت تیم در بخش فرنگی و هشت تیم در بخش آزاد حضور خواهند داشت که سه تیم در هر دو بخش داخلی هستند و پنج تیم هم خارجی، در بخش کشتی آزاد تیم‌های ایران مال، اترک خراسان و دانشگاه آزاد حضور دارند و نمایندگان کشورهای هند، چین، قرقیزستان و... نیز حاضر خواهند بود. قرار بود که در این بخش کشور روسیه هم شرکت کند اما به دلیل اتفاقی که برای این کشور رخ داد نه در بخش فرنگی و نه در بخش آزاد حضور نخواهند داشت.

نصیرزاده افزود: در بخش فرنگی نیز سه تیم ایران مال، سینا صنعت ایذه و نماینده سیرجان اعلام آمادگی کردند و در بخش خارجی نیز کشورهای ارمنستان، گرجستان و هند حاضر خواهند شد البته ما رایزنی کردیم کشور اوکراین هم حاضر شود ولی هنوز جواب قطعی به ما ندادند.

او در پایان توضیح داد: تیم‌هایی که در ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان حضور دارند همه جزو تیم‌های قدرتمند هستند که در اداور گذشته نیز حضور پررنگی در مسابقات داشتند. در دو بخش فرنگی و آزاد هم همانطور که نام بردم سه نماینده از ایران داریم که امیدوارم یکی از این سه تیم بتواند روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

نظر شما
پرونده ویژه