رضا زارعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علی‌نژاد الگوی مدیریتی برای فدراسیون‌های دیگر است/ وزیر ورزش و جوانان به تخصص اهمیت می‌دهد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۵:۵۹:۴۱
کد خبر: ۹۳۶۳۸۵
علی‌نژاد الگوی مدیریتی برای فدراسیون‌های دیگر است/ وزیر ورزش و جوانان به تخصص اهمیت می‌دهد
فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: در زمان کوتاه نمی‌توان بار روانی علی‌نژاد را بالا برد و توقعات نابه‌جا داشت، قطعا سایر فدراسیون‌ها و ورزش قهرمانی از تخصص علینژاد بهره می‌برند. اما توصیه من این است نباید آنقدر او را تحت فشار قرار دهیم که شیرازه کار خودش از دست برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص انتصاب مهدی علی‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت ورزش قهرمانی کشور بیان کرد: علی‌نژاد از مدیران بسیار باسابقه در ورزش کشور است که می‌توان گفت به نحوی در ورزش ووشو، الگویی برای فدراسیون‌ها بوده است. من شخصا از این انتصاب بسیار خرسندم چون سابقه علی‌نژاد و داورزنی را به عنوان یک الگو در فدراسیون کوهنوردی در نظر می‌گیرم، خیلی خوشحالم این اتفاق افتاده است.

وی افزود: از وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنیم که به روسای فدراسیون‌ها این چنین اعتماد کرده. در تاریخ ورزش کشور کم سابقه است که روسای فدراسیون‌ها در چنین پست حساسی قرار بگیرند. این موضوع نشان می‌دهد وزارت ورزش واقعا به تخصص اهمیت می‌دهد. من آرزو موفقیت برای علی‌نژاد در این پست را دارم. امیدوارم در آستانه المپیک از ظرفیت‌ها و تجربیات علی‌نژاد که در بعد بین‌المللی هم بسیار باسابقه و دارای جایگاه است، به خوبی استفاده کنیم.

زارعی اظهار داشت: در زمان کوتاه نمی‌توان بار روانی او را بالا برد و توقعات نابه‌جا داشت، قطعا سایر فدراسیون‌ها و ورزش قهرمانی از تخصص علی‌نژاد بهره می‌برند. اما توصیه من این است نباید آنقدر او را تحت فشار قرار دهیم که شیرازه کار خودش از دست برود. ضمن این که او علاوه بر معاونت، ریاست فدراسیون ووشو را بر عهده دارد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پایان گفت: ووشو جزو فدراسیون‌های بسیار باسابقه است و هنوز نیاز به تجربه علینژاد در این فدراسیون وجود دارد. هرچند مطمئن هستم که نفراتی که در فدراسیون ووشو کنار او بودند، می‌توانند خلعی که از حضور او در وزارت، در فدراسیون ووشو ایجاد می‌کند را پر کنند. باید به او زمان داد و در آستانه المپیک نباید توقعات را از او بالا نبریم. ان‌شاءالله در بلند مدت شاهد تحولات خوبی در وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود.

نظر شما