استقلال۴-شاهین شهرداری بوشهر یک؛

صدرنشینی استقلال با بال‌های شاهین/ زوج شیخ و قائدی حریف می طلبد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۴:۰۱
کد خبر: ۹۳۶۴۱۳
صدرنشینی استقلال با بال‌های شاهین/ زوج شیخ و قائدی حریف می طلبد
تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد شاهین بوشهر گذشت.

 به گزارش گروه ورزرشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر  از ساعت17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

 در این دیدار که برای استقلال با شرایط خاصی برگزار شد، این تیم بازی را هجومی آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی حملات خطرناکی را بروی دروازه شاهین پی ریزی کرد و چند بار در آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت تا اینکه آرش رضاوند در دقیقه 29گل اول بازی را برای استقلال به ثمر رساند. در ادامه استقلال باز هم موقعیت هایی را داشت اما نیمه نخست با هان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم باز هم عطش گلزنی استقلال بسیار بیشتر از حریف بود، در دقیقه 51 مهدی قائدی گل دوم را برای استقلال به ثمر رساند.در دقیقه58 محمد دانشگر با یک ضربه زیبای از راه دور برای سومین مرتبه دروازه شاهین را گشود. اما این پایان گلزنی های استقلال نبود چرا که شیخ دیاباته در دقیقه 69پاس قائدی را با یک استپ و ضربه زیبا تبدیل به گل کرد.

در ادامه شاهین در دقیقه 87  به گل رسید و  سانتر حسین مالکی بعد از برخورد به پای روزبه چشمی وارد دروازه آبی پوشان شد.

آبی پوشان بعد از این گل هم یکی دو موقعیت خطرناک داشت که در نهایت راه به دروازه حریف نبرد و بازی با نتیجه 4بریک به پایان رسید.

در جدول رده بندی استقلال با این سه امتیاز 29 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و پرسپولیس دوباره به صدر جدول صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز