سرخپوشان در آسیا باید بهتر و روان‌تر از لیگ بازی کنند؛

فنونی زاده: برد مقابل نساجی قهرمانی نیم‌فصل را برای پرسپولیس رقم می‌زند/ انصاری‌فرد می‌داند چگونه تیم را تقویت کند

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۵:۲۶:۲۷
کد خبر: ۹۳۶۴۳۲
فنونی زاده: برد مقابل نساجی قهرمانی نیم‌فصل را برای پرسپولیس رقم می‌زند/ انصاری‌فرد می‌داند چگونه تیم را  تقویت کند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در نیم فصل دوم جایی برای اشتباه کردن نیست و تیم نباید امتیازی براحتی از دست بدهد، البته این نکته را نیز باید بگویم که پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس، درباره برد این تیم مقابل سایپا و آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: ابتدا خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان که زحمت کشیدند و تلاش خود را کردند تا تیم پیروز شود. البته گل اول بروی یک اشتباه به ثمر رسید و در نیمه اول بازی قابل قبولی از تیم ندیدم اما نتیجه به سود پرسپولیس بود.

وی افزود: در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی کرد و با جسارت توانست گل دوم را به ثمر برساند، تیم نسبت به گذشته هماهنگ‌تر شده و نکته مهم کسب سه امتیاز است. به هر حال فکر می‌کنم پرسپولیس با برد نساجی در بازی عقب افتاده می‌تواند تیم اول جدول در نیم فصل نخست باشد و باید همین رویه را در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر پیگیری کرد.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه پیرامون بازی پنجشنبه مقابل پارس جنوبی جم عنوان کرد: در نیم فصل دوم جایی برای اشتباه کردن نیست و تیم نباید امتیازی براحتی از دست بدهد، البته این نکته را نیز باید بگویم که پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است.

فنونی‌زاده درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: پرسپولیس در گروه سختی قرار گرفته است. من به شخص انصاری‌فرد اطمینان دارم و او با سابقه قهرمانی که خودش در آسیا دارد، می‌داند برای تقویت تیم باید چه بازیکنی را بیاورد، اما نکته اساسی این است که در آسیا باید بسیار بهتر و روان‌تر از لیگ برتر بازی کنیم تا بتوانیم ان‌شاءالله به موفقیتی در خور شان و نام پرسپولیس برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز