استقلال خوزستان از لیگ دسته سه هم سقوط کرد؛

سازمان لیگ آبی ها را نقره داغ کرده/ سال گذشته فرناندو امسال بدهی ها

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۸:۵۸
کد خبر: ۹۳۶۶۵۲
بنا بر ابالغ سازمان لیگ تیم فوتبال استقلال اهواز به دلیل پرداخت نکردن بدهی‌های خود و تحویل ندادن مدارک بازیکنان برای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم، به یک دسته پایین‌تر سقوط کرد.

به گزارش گروهخ ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال اهواز به دلیل پرداخت نکردن بدهی‌های خود و تحویل ندادن مدارک بازیکنان برای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم، با ابلاغ سازمان لیگ به یک دسته پایین‌تر سقوط کرد.

این در حالی است که این تیم فصل گذشته در حالی که استقلال اهواز در لیگ دسته دوم حضور داشت به دلیل شکایت فرناندو بازیکن سابق تیم استقلال اهواز بابت عدم پرداخت مطالباتش و جلب رضایت وی، این تیم خوزستانی با جریمه سنگین فیفا مواجه شد و به لیگ دسته سه سقوط کرد.

امسال با وجود اینکه آبی‌های اهواز در جدول لیگ سه وضعیت نسبتا خوبی داشتند و خود را آماده حضور در مرحله دوم رقابت‌ها می‌کردند، با بی‌تدبیری مسولان این تیم، با جریمه سنگین سازمان لیگ مواجه شدند و شرایط ریشه‌دارترین تیم فوتبال خوزستان بحرانی‌تر شد.

استقلال اهواز که سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد و روزگاری منبع تزریق بازیکن به تیم ملی بود اکنون به دلیل بی‌توجهی مسئولان استان در گِل فرو رفته و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.تیم استقلال اهواز در طور سال های اخیر به بازیکنان و مربیان بسیاری بدهکار بوده و هیچگونه تلاشی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز