ایزد سیف‌الله‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

منتظر لیست مهاجری هستم/ در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم/ اردوی نیم‌فصل نساجی در داخل کشور برپا می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۷:۰۳:۵۸
کد خبر: ۹۳۶۹۵۷
منتظر لیست مهاجری هستم/ در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم/ اردوی نیم‌فصل نساجی در داخل کشور برپا می‌شود
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اردوی نیم فصل، بی‌تردید داخلی خواهد بود و دلیلی ندارد ما اگر می‌خواهیم خرجی کنیم آن را بیرون از مملکت انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایزد سیف‌الله‌پور، قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران که روز گذشته از سوی فرهاد صنیعی‌فر، به عنوان نماینده تام‌الاختیار او در باشگاه انتخاب شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: مهمترین بحث ما در باشگاه حفظ بازیکنان فعلی است. ضمن اینکه در نیم فصل هم تمام تلاش خود را برای یارگیری و تقویت تیم خواهیم کرد. درحال حاضر تمام تمرکز تیم به‌روی بازی‌های پیش‌رو است و بنده منتظر هستم رضا مهاجری لیست بدهد و با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه به جذب بازیکنان مدنظر خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره نتایج گرفته شده و جایگاه نساجی در جدول چیست؟ اظهار داشت: نساجی دومین فصلی است که در لیگ برتر حضور پیدا کرده است. درباره ریشه و هواداران نساجی نیازی به تعریف نیست. اما هزینه‌های تیمداری در لیگ برتر بسیار بالاست. شما باشگاه‌های مانند پارس‌جنوبی و سایر تیم‌های دولتی را ببینید با چه مشکلات مالی زیادی روبرو هستند و حال اینکه نساجی با کمک بخش خصوصی اداره می‌شود. در باشگاه حدادیان و صنیعی‌فر به عنوان مالکان هزینه‌های سنگین تیم را در یک فصل که حداقل 30-40 میلیارد است را با هر مشکلی تهیه می‌کنند، اما مهمترین موضوع مربوط به بدهی‌های گذشته است و ما امیدواریم در این زمینه مسولان استانی کمک کنند. همین بدهی‌های گذشته باعث شد ما نتوانیم قرارداد برخی بازیکنان را ثبت کنیم.

سیف‌الله‌پور درباره اردوی نیم فصل این تیم و اینکه این اردو داخلی است یا خارجی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور این اردو بی‌تردید داخلی خواهد بود و دلیلی ندارد ما اگر می‌خواهیم خرجی کنیم آن را بیرون از مملکت انجام دهیم.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در ادامه عنوان کرد: ما در حال حاضر حدود 15 بازیکن داریم و با همین نفرات مسابقات را ادمه می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم این هفته هم نتیجه خوبی بگیریم. البته در حال حاضر ما دو بازیکن یعنی دهقان و شجاعی را در اختیار تیم ملی امید قرار دادیم که با توجه به فشرده بودن مسابقات مجبوریم از بازیکنان خودمان استفاده کنیم. موضوع این نیست که ما تیم ملی را درک نمی‌کنیم اما امیدواریم تیم ملی هم وضعیت ما را درک کند.

مدیر سابق باشگاه بادران درباره تفاوت وضعیت و شرایط این باشگاه با باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: حکایت بادران با نساجی قابل مقایسه نیست، بادران تیم جدید و بدون پشتوانه بود اما نساجی تیمی ریشه‌دار است که هواداران متعصب آن در ایران معروف هستند. خوشبختانه ورزشگاهی در ایران نیست که ما برویم و هواداران آنجا نباشند. این مهم هم وظیفه ما را سنگین‌تر میکند و هم اینکه به پشتوانه این عزیران امیدواریم مسئولان استان نگاه ویژه‌تری به باشگاه داشته باشند. یک از معضلات ما چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی و امکانات آن است و منتظر هستیم فکری اساسی در این‌باره شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز