ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعداد پاس‌های پرسپولیس در خط میانی راضی کننده نیست/ نمی‌توان روی نتیجه گرفتن تیم‌های ایرانی در آسیا حساب باز کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۵:۲۴:۴۹
کد خبر: ۹۳۶۹۶۷
تعداد پاس‌های پرسپولیس در خط میانی راضی کننده نیست/ نمی‌توان روی نتیجه گرفتن تیم‌های ایرانی در آسیا حساب باز کرد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نباید بر روی قهرمانی در آسیا خیلی تمرکز کنیم، ما 43 سال است که در جام ملت‌ها نتیجه نمی‌گیریم و حتی کی‌روش بعد از هشت سال حضور در ایران هم نتوانست توفیقی در این‌باره به دست بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر ابراهیمی پیشکسوت  باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: همان‌گونه که قبلاً پیش‌بینی کرده بودم، پرسپولیس روز به روز و هفته به هفته بهتر می‌شود. هواداران نباید فراموش کنند وقتی یک مربی بعد از چندین سال از یک باشگاه می‌رود نفر جایگزین نیاز به زمان دارد تا بتواند تیم را به روند عادی خود باز گرداند و در پرسپولیس خوشبختانه این پروسه خیلی خوب در حال انجام است. اما می بینید در تیم ملی بعد از از اینکه کی‌روش هشت سال هدایت این تیم را بر عهده داشت نفر بعد نتوانست در این پروسه موفق باشد.

وی افزود: به اعتقاد من پرسپولیس می‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند و برای رسیدن به این مهم باید کمی روان‌تر بازی کند. تعداد پاس‌ها در خط میانی راضی کننده نیست و پرسپولیس برای گل زدن از روش‌های مختلفی استفاده نمی‌کند و یکی از مهمترین دلیل آن این است که هافبک‌ها پاس مناسبی را برای گلزنی در اختیار بازیکنان و مهاجمان قرار نمی‌دهند و این نکته بسیار مهمی است که باید برطرف شود.

مربی سابق پرسپولیس درباره تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های اول تا سوم در پایان فصل پرسپولیس استقلال و سپاهان هستند و قهرمان نیز میان یکی از این تیم‌ها خواهد بود.

ابراهیمی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نباید بر روی قهرمانی در آسیا خیلی تمرکز کنیم، ما 43 سال است که در جام ملت‌ها نتیجه نمی‌گیریم و حتی کی‌روش بعد از هشت سال حضور در ایران هم نتوانست توفیقی در این‌باره به دست بیاورد. حال اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمانان مقام به مقام نایب قهرمانی رسید کار خیلی سختی بوده و تکرار آن نیز سخت خواهد بود. دلیل این موضوع نیز عدم توجه به فوتبال ایران به مهمترین بخش این رشته یعنی پایه است. هر زمان ما در تیم‌های نوجوانان جوانان توانستیم موفقیت کسب کنیم آن وقت می‌توانیم به نتیجه‌گیری تیم‌های باشگاهی و تیم ملی بزرگسالان امیدوار باشیم. بنده خودم هم در این مدت سرمربی تیم ملی بودم و نتوانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.

مربی سابق تیم ملی با اشاره به گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: پرسپولیس در گروه ساده‌ای قرار نگرفته است. تیم‌های عربی مشکلی برای خرج کردن ندارند و ما نباید فراموش کنیم که  تیم زمانی می‌تواند موفق باشد که علاوه بر آمادگی جسمانی و تاکتیکی و به لحاظ روحی و روانی نیز آمادگی مناسبی را داشته باشد و در این‌باره بحث موارد مالی بسیار مهم  است. بنده امیدوارم پرسپولیس از گروه خود به عنوان تیم نخست صعود کند تا در مرحله بعد هم بتواند با حریف راحت تری روبرو شود. قهرمانی در آسیا سخت است اما صعود از گروه و حضور در میان هشت یا چهار تیم پایانی کاری است که این پرسپولیس می‌تواند انجام دهد.

ابراهیمی درباره یارگیری نیز بیان کرد: یک مهاجم نوک و یک وینگر می‌تواند رقابت در پرسپولیس را بیشتر کند. هافبک‌ها باید به‌روی پاس‌های آخر و سانتر به مناطق مختلف محوطه جریمه بیشتر کار کنند، همچنین به‌روی توپ‌های در عمق.

وی در پایان گفت: فقط بنده یک نکته تاکید دارم و آن هم این است که مدیریت باشگاه باید ثبات داشته باشد. انصاری‌فرد مدیر خوب و توانمندی است و باید برنامه‌های بلندمدت را ارائه دهد و مسئولان نیز تا تحقق این برنامه‌ها از وی حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز