جای فرهاد مجیدی خالی است؛

پروین: اگر دسته من بود لیگ را تعطیل و بازیکنان را به تیم امید می دادم

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۴:۵۷
کد خبر: ۹۳۷۲۹۹
پروین: اگر دسته من بود لیگ را تعطیل و بازیکنان را به تیم امید می دادم
پیشکسوت پرآوازه فوتبال ایران گفت:باشگاه‌ها هم باید به تیم امید کمک کنند و اگر همه چیز دست من بود لیگ را تعطیل می‌کردم و بازیکنان را به تیم امید می‌دادم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی پروین پیشکسوت پرآوازه فوتبال ایران که امروز به همراه جواد زرینچه در تمرینات تیم امید حضور پیدا کرده بود. بعد از گفتگو با ملی پوشان در جمع خبرنگاران گفت:  ما باید همه دست به دست هم بدهیم که این تیم بعد از 40سال به المپیک برود. اگر نرود 4سال دیگر باید سالنی برود. باشگاه ها اگر بازیکنانشان را به استیلی بدهند به المپیک می‌رود. به آن‌ها گفتم باید خوب تمرین کنند.

سر مربی سابق فوتبال ایران گفت : من با خود این بچه‌ها هم صحبت کردم به آنها گفتم اولین چیزی که به شما آسیب می‌زند همین موبایل‌ها است. باشگاه‌ها هم باید به این تیم کمک کنند و اگر همه چیز دست من بود لیگ را تعطیل می‌کردم و بازیکنان را به تیم امید می‌دادم.همه این بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند و سرحال هستند. اگر باشگاه‌ها کمک کنند و بازیکنان‌شان را به استیلی بدهند این تیم موفق می‌شود.

پروین درباره اینکه استیلی از شاگردان او بوده و حال سر مربی تیم امید است، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم جای فرهاد مجیدی خالی است او در این تیم زحمت کشید به هر حال اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. دلم می‌خواست که او اکنون در کنار حمید بود. استیلی هم چندین سال است که مربیگری می‌کند او و دستیارانش بازیکن تیم ملی بوده‌اند به اعتقاد من آنهایی که فوتبالیست بوده‌اند می‌توانند مربیان موفقی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز