محسن آشوری؛

کاراته ایران می‌تواند نایب قهرمان المپیک شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۱:۱۴
کد خبر: ۹۳۷۳۵۶
کاراته ایران می‌تواند نایب قهرمان المپیک شود
دبیر سابق فدراسیون کاراته گفت: با توجه به نگاه مثبت و امید زیادی که در وزارت ورزش نسبت به کاراته وجود دارد انگیزه و شانس ما در المپیک بسیار بالاست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن آشوری، دبیر سابق فدراسیون کاراته در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: کاراته ما وضعیت بسیار خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارد و به نظرم در المپیک هم این ظرفیت وجود دارد که در مجموع نایب قهرمان مسابقات شویم. 

دبیر سابق فدراسیون کاراته ادامه داد: در دو وزن کومیته مردان که خیالمان راحت است و فقط وزن اول را شاید به مشکل بخوریم که آن هم سال آینده در مسابقات فرانسه انجام می شود. تیم قدرتمند، منسجم و باتجربه ای داریم و کاراته دنیا به ایران احترام می گذارد.

او در خصوص اوضاع بانوان گفت: در بخش زنان هم تلاش بسیار خوبی انجام شده و اگر اقبال با ما همراه باشد دو سهمیه را می گیریم. مسابقات شیلی در ماه آینده خیلی به جمع کردن امتیاز بانوان کمک می کند تا سال آینده در فرانسه کسب سهمیه قطعی شود. در کاتا هم البته کم شانس نیستیم و باید حداکثر تلاشمان را بکنیم. 

وی افزود: در خصوص نتیجه گیری در المپیک اعتقاد دارم می توانیم نایب قهرمان مسابقات 2020 شویم و این حرف را نه از روی احساسات بلکه با پشتوانه علمی می زنم. دنیا به کاراته ایران تعظیم می کند و اگر اوضاع کاراته ایران خوب است حاصل مدیریت قوی در دوره های مختلف فدراسیون بوده است که اکنون هم ادامه دارد. 

آشوری در پایان گفت: با توجه به نگاه مثبت و امید زیادی که در وزارت ورزش نسبت به کاراته وجود دارد انگیزه و شانس ما در المپیک بسیار بالاست. امیدوارم در زمان باقیمانده هم این حمایت ها ادامه دار باشد تا یک نتیجه تاریخی در المپیک کسب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز