مهدی تاج در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

استقلال و سپاهان باید با هم بازی کنند/اجازه ندادم اردوها تعطیل شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۶:۵۱
کد خبر: ۹۳۷۳۷۲
استقلال و سپاهان باید با هم بازی کنند/اجازه ندادم اردوها تعطیل شود
رییس فدراسیون فوتبال گفت:در مورد بازی استقلال و سپاهان با من خیلی صحبت کردند، این دو تیم در جام حذفی باید با هم بازی کنند. اگر این بازی الان برگزار نشود هیچ موقع دیگری عملی نیست چرا که آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تمرین عصر امروز تیم امید با حضور پیشکسوتان فوتبال و وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز تیم امید ایران گفت: این تیم را هفده ماه است تشکیل داده‌ایم، مشورت‌هایی هم با جناب صالحی امیری داشتیم. ما در مسابقات قبلی با تیم زیر 21 سال شرکت کردیم. کار بسیار خوبی انجام شد تیم ما تیم خوبی است با وجود اینکه تیم‌های قدرتمندی در گروه ما هستند. امیدواریم از این گروه صعود کنیم. من هم خودم امیدوار هستم. فدراسیون همه کارهای لازم را انجام داده است. اجازه ندادم اردوها تعطیل شود و تمام کارهای لازم در پشتیبانی را انجام داده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد بازی دو تیم استقلال و سپاهان در جام حذفی عنوان کرد: در مورد بازی استقلال و سپاهان با من خیلی صحبت کردند، این دو تیم در جام حذفی باید با هم بازی کنند. اگر این بازی الان برگزار نشود هیچ موقع دیگری عملی نیست چرا که آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی دارند. برنامه بسیار فشرده‌ای خواهد بود. شرایط دشواری ایجاد شده است. ما دو هفته لیگ را عقب انداختیم که این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرد که ان‌شاءالله آن را حل می‌کنیم.

تاج ادامه داد: یا باید بازی‌ها را به تعویق بیندازیم یا از باشگاه‌ها بخواهیم که بازی‌ها را برگزار کنند. سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. فدراسیون هم مسئول تیم‌های ملی است و هم مسئول باشگاه‌ها و ما باید آن سمت را هم ببینیم.

وی در پایان بیات کرد: اینکه همه شما امروز به تمرین تیم امید آمدید نشان می‌دهد تیم امید، امید همه ما است. این اتفاق میمون و مبارکی است و ان‌شاءالله حاصل این آمدن و پیگیری کردن صعود تیم ملی امید باشد مشکلات کوچک دیگری هم هست که باید آنها را رفع کنیم.

نظر شما