محمدجواد معنوی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم/ برای حضور در المپیک کار سختی در پیش داریم/ هدف سایپا در لیگ رسیدن به پلی‌آف است

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۵:۵۷:۳۸
کد خبر: ۹۳۷۳۷۳
تلاش می‌کنم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم/ برای حضور در المپیک کار سختی در پیش داریم/ هدف سایپا در لیگ رسیدن به پلی‌آف است
دریافت کننده تیم‌ملی والیبال گفت: کار دشواری در انتخابی داریم و مهمترین رقبای ما هم همان کشور چین، استرالیا و کره جنوبی خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد جواد معنوی نژاد، دریافت کننده تیم‌ملی والیبال، درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تقریبا دو هفته‌ای است که تمرینات را شروع کردیم. اکثر بازیکن‌هایی که دعوت شدند جوان و با انگیزه هستند. فشار تمرینات با توجه به فرصت محدودی که در اختیار داریم خیلی بالاست اما با انگیزه برای حضور موفق در انتخابی تمرینات را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: میزبان این مسابقات کشور چین است که این تیم هم مدت‌هاست لیگ خود را تعطیل و اردوها را شروع کردند. فکر می‌کنم کار دشواری در انتخابی داریم و مهمترین رقبای ما هم همان کشور چین، استرالیا و کره جنوبی خواهند بود.

دریافت کننده تیم‌ملی در خصوص وضعیت خودش نیز توضیح داد: امسال لیگ را با حضور در تیم سایپا آغاز کردم و خوشبختانه روند خیلی خوبی را هم در تمرینات و هم در جریان لیگ پشت سر گذاشتم. در مرحله قبل به دلیل تصمیم کادرفنی به تیم‌ملی دعوت نشدم ولی برای این مرحله در اردوها حضور دارم قطعا برای رسیدن به ترکیب اصلی همه تلاشم را به کار خواهم گرفت تا جزو بازیکنان حاضر در انتخابی و در نهایت توکیو باشم.

معنوی‌نژاد در پایان درباره شانس سایپا برای قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: سایپا تیم خوبی است. از روز اول هم تیم خوب بسته شده و بازیکن‌هایی خوبی را هم در اختیار دارد. تمام تلاش ما در حال حاضر حضور در بین هشت تیم برتر است تا بتوانیم در پلی‌آف حاضر شویم و سپس برای قهرمانی هم برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد. پلی‌آف هم جزئی از مسابقات لیگ والیبال است و در همه جای دنیا برگزار می‌شود و فکر می‌کنم اگر پلی‌آف را حذف می‌کردند لیگ از روند طبیعی خود خارج می‌شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز