یونس امامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حمایت بخش خصوصی از کشتی اتفاق خوبی است/ آمادگی لازم برای حضور در مسابقات ایتالیا را دارم/ در جام باشگاه‌های جهان پیشنهاد اترک را رد کردم

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۷:۳۸
کد خبر: ۹۳۷۳۹۷
حمایت بخش خصوصی از کشتی اتفاق خوبی است/ آمادگی لازم برای حضور در مسابقات ایتالیا را دارم/ در جام باشگاه‌های جهان پیشنهاد اترک را رد کردم
عضو تیم‌ملی کشتی آزاد ایران گفت: کشتی گیران نسبت به سال قبل آمادگی و انگیزه زیادی داشتند و در کنار آن  تیم‌ها هم حمایت مالی خوبی از بازیکنان به عمل می‌آوردند. 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات بین المللی ماتئو پلیکونه ایتالیا که جزو مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود روزهای ۲۵ تا ۲۸ دی ماه در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد.

یونس امامی، آزادکار تیم‌ملی ایران، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: این مسابقات قطعا از نظر فنی سطح بالایی دارد چون هم سال قبل از المپیک است و علاوه بر اینکه کشتی گیران می‌توانند میزان آمادگی خود را محک بزنند می‌تواند با کسب امتیازهای لازم رنک خود را هم بهبود ببخشند. در همین راستا طبق اعلام فدراسیون، ایران هم ملی‌پوشان خود را عازم این رقابت‌ها خواهد کرد.

او اضافه کرد: من هم در وزن 70 کیلوگرم در این رقابت‌ها حاضر خواهم شد در این مدت هم به صورت خصوصی تمریناتم را پیگیری کردم و علاوه بر آن در جریان رقابت‌های لیگ برتر هم حضور داشتم بنابراین فکر می‌کنم آمادگی مطلوبی دارم و قطعا در این فرصت باقی مانده نیز تلاش خواهم کرد به اوج آمادگی لازم برسم.

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران نیر توضیح داد: برای حضور در این رقابت‌ها از تیم اترک پیشنهاد داشتم ولی چون آمادگی لازم را نداشتم تصمیم گرفتم در جام باشگاه‌های جهان شرکت نکنم. از ایران در بخش آزاد سه تیم دانشگاه آزاد، اترک و ایران مال حضور دارد که هر سه تیم‌های خوبی هستند ولی با توجه به یارگیری که ایران مال انجام داده است شانس بیشتری را برای قهرمانی دارد.

امامی در پایان گفت: امسال علاوه بر همه این اتفاقات و مسابقات انجام شده و حتی مسابقات پیش رو لیگ خیلی خوب و منظمی را هم شاهد بودیم. کشتی گیران نسبت به سال قبل آمادگی و انگیزه زیادی داشتند و در کنار آن تیم‌ها هم حمایت مالی خوبی از بازیکنان به عمل می‌آوردند. پیش از این فقط تیم بیمه رازی خوب هزینه می‌کرد ولی امسال اکثر تیم‌ها حمایت خوبی را از کشتی‌گیران داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز