با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان؛

نشست و هم‌اندیشی نواب رئیس وزنه برداری کشور برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۲:۱۴
کد خبر: ۹۳۷۴۱۷
نشست و هم‌اندیشی نواب رئیس بانوان کشور، با حضور دکتر مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست و هم‌اندیشی نواب رئیس بانوان کشور، امروز (دوشنبه 25آذرماه) با حضور دکتر مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، علی مرادی رئیس فدراسیون و سرکار خانم بهار بهرامی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از خیر مقدم خانم بهرامی به روسای وزنه‌برداری بانوان استاها، ریاست فدراسیون نکات ضروری را جهت پیشرفت هر چه زودتر و روزافزون وزنه‌برداری بانوان کشورمان به حاضران این جلسه گوشزد کردند.

سپس، کارگاه آنتی دوپینگ با تدریس سرکار خانم دکتر گلشن‌راز عضو کمیته پزشکی فدارسیون وزنه‌برداری برگزار شد.

در ادامه، سرکار خانم دکتر فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این نشست، حضور پیدا کردند و در خصوص مسائل و مشکلات وزنه‌برداری بانوان با نواب رئیس استانها به گفتگو پرداختند و از نزدیک پای صحبت‌های آنها نشستند.

در پایان نیز، دکتر فرهادی زاد به همراه ریاست و نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در تمرین نوبت بعدازظهر ملی‌پوشان بانوان که خود را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی و گزینشی المپیک2020 قطرکاپ آماده میکنند، حضور یافتند و شاهد تمرینات وزنه‌برداران بودند.

نظر شما