الهام هاشمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بدون فشنگ در المپیک حرفی برای گفتن نداریم/ اگر مشکلات برطرف نشود قطعا کنار تیم ملی ایران نمی‌مانم/ درباره خودم با فدراسیون حرف نزدم

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۷:۲۸:۱۷
کد خبر: ۹۳۷۸۹۳
بدون فشنگ در المپیک حرفی برای گفتن نداریم/ اگر مشکلات برطرف نشود قطعا کنار تیم ملی ایران نمی‌مانم/ درباره خودم با فدراسیون حرف نزدم
سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: بدون فشنگ ما تا مسابقات آسیایی هم توانستیم دوام بیاوریم اما با تمرین خشک (بدون فشنگ) نمی‌توانیم در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص قرارداد خود با فدراسیون تیراندازی ایران بیان کرد: قرارداد من با فدراسیون از ابتدا هم تا بازی‌های المپیک 2020 توکیو بود اما طبق درخواست من بندی در این قرار داد وجود داشت که به من اجازه می‌داد، پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا قطر اگر مایل بودم به فدراسیون اطلاع دهم و یک ماه بعد همکاری‌ام را قطع کنم. من به دلیل مشکلات فنی که وجود داشت پس از مسابقات دوحه استعفا کردم. همچنین قرار بود اردوهای تیم ملی تفنگ از 16 آذر ماه آغاز شوند اما اردوها برگزار نشد.

وی افزود: نهایتا فدراسیون از من دعوت کرد جلسه‌ای برای مطرح کردن مشکلات و راه حل آن‌ها داشته باشیم که طی مذاکرات مفصلی که با مسئولین فدراسیون داشتم، تمام خواسته‌های فنی‌ام را مطرح کردم. من به هیچ عنوان حتی یک کلمه هم راجع به خودم صحبت نکردم. یک‌سری مشکلات کاری وجود دارند که قبلا چندین بار به کار ما آسیب رسانده‌اند. من فقط می‌خواهم فدراسیون بستری را فراهم کند تا ما بتوانیم فعالیت‌مان را بدون مشکل پیش ببریم، تنها خواسته‌ی من در جلسه‌ای که با مسئولین فدراسیون داشتم، همین بود. قول‌های مساعدی به من دادند، من هم برای این‌که اردو و تمرینات ورزشکاران بیشتر از این عقب نیفتد، روز سه‌شنبه به صورت مشروط کارم را با تیم ملی دوباره شروع کردم.

سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار داشت: حالا باید ببینیم فدراسیون به قول‌های خود عمل می‌کند تا امیدوار به کسب نتیجه در المپیک باشیم یا نه؟ من به صورت مشروط به تیم ملی بازگشتم، کم‌تر از 8 ماه تا المپیک توکیو باقی مانده، اگر قرار باشد شرایط آن‌جوری که باید فراهم نباشد، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی عنوان کرد: برای المپیک خصوصا مهمات مورد نیاز باید فراهم شود. بدون فشنگ ما تا مسابقات آسیایی هم توانستیم دوام بیاوریم اما با تمرین خشک (بدون فشنگ) نمی‌توانیم در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم. مشکلات و مسائل کاری دیگری وجود داشت که ما مفصل در مورد آن‌ها صحبت کردیم، به من قول دادند پاین مشکلات را برطرف می‌کنند، اگر برطرف نشود من قطعا کنار تیم ملی ایران نمی‌مانم. چون در این صورت هم خودم را زیر سوال می‌‌برم و هم وقت ورزشکاران را هدر می‌دهم.

هاشمی در پایان گفت: به اعتقاد من اگر فدراسیون و همه مسئولین ورزش کشور کمک کنند، می‌توانیم در المپیک نتیجه بگیریم. تیراندازان ما آنقدر خوب هستند که بتوانند حتی در المپیک هم موفق باشند، اما نیاز به کمک دارند. اگر تمام کسانی که می‌توانند به ما کمک کنند خصوصا در بخش حل مشکل مهمات، اردوها و مسابقات تدارکاتی برون مرزی و همچنین اگر مشکلات کاری که قبلا داشتیم حل شوند، قهرمانان ما قطعا لیاقت دارند که در المپیک هم مدال بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز