امیدوارم بعد از ۴۴ سال تیم المپیک برود؛

شاهرودی: بازیکن صنعت نفت را محروم نمی‌کنیم/ مسئولین نگاه حمایتی به تیم امید دارند/ به صعود خوشبین هستم

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۳:۴۵
کد خبر: ۹۳۷۹۶۳
شاهرودی: بازیکن صنعت نفت را محروم نمی‌کنیم/ مسئولین نگاه حمایتی به تیم امید دارند/ به صعود خوشبین هستم
مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: من به صعود خوش‌بین هستم و این تیم می‌تواند به المپیک 2020 صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی مربی تیم ملی فوتبال امید، پیرامون حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تمرین این تیم به خبرنگار برنا گفت: جا دارد از ایشان تشکر کنم. یک سال و خورده‌ای که در خدمت تیم ملی امید هستم آقای سلطانی فر همه توان خود را گذاشته و به اتفاق تاج،  اردوهایی که ما خواستیم و هر بازی دوستانه‌ای که قرار  بود تدارک ببینیم را محیا کردند و  دستشان درد نکند.

وی در ادامه پیرامون وضعیت تیم اظهار داشت: این بازیکنان هیچ کدام پولی نیستند، اما احتیاج به پشتوانه مالی دارند که ما در این بازی‌ها حتما شرکت کنیم و ممنونم که مسئولان ورزش آمدند و اعلام حمایت کردند و بعد از جلسه ای که برگزار شد انشاالله ما برای هر بازی پاداش‌هایی در نظر بگیریم. 

ملی پوش سابق فوتبال ایران پیرامون صعود این تیم نیز عنوان کرد: من به صعود خوش‌بین هستم و این تیم می‌تواند به مرحله بعد صعود کند، مرحله بعد هم می تواند راحت تر شود. همه دست به دست هم دهیم تا به امید خدا این مهم صورت بگیرد و افتخاری دیگر برای کشورمان بدست بیاید. الان باشگاه‌ها  تعامل دارند و بازیکنانشان را فرستادند و ما هم تعامل می‌کنیم و بازیکنانشان را فرستادیم، امیدوارم آنها با نگاه ویژه‌ای به این تیم نگاه کنند و مشکلی از بابت حضور بازیکنان پیش نیاید.

شاهرودی درباره حضور پیشکسوتان فوتبال نیز تصریح کرد: حضور بزرگان فوتبال باعث دلگرمی بازیکنان شد. این افراد سابقه‌شان مشخص است. آقای زرینچه همبازی من بودند در تیم ملی. تشکر می کنم از آقای پروین و حسین کلانی و آقای زرینچه و خیلی از پیشکسوتان دیگر که الان حضور ذهن ندارم. قوت قلبی است برای جوانان آینده این مملکت.

وی درباره عدم حضور بازیکن صنعت نفت و اینکه آیا او محروم می شود یا خیر؟ توضیح داد: این باشگاه ابتداهمکاری نکرد برای یک بازیکن و ما گفتیم محرومش می‌کنیم. در این اوضاع بازیکن مقصر نیست اما ما باید بالاخره  با دید ملی نگاه کنیم چون تیم ملی کشورمان است. نامه‌اش را هم زدیم اما خوشبختانه بازیکن را فرستادند آمد و محرومیت شاملش نخواهد شد.

شاهردوی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم دست به دست هم دهیم و بعد از 44 سال تیم المپیک برود. درست است کار سختی در پیش داریم اما ما ایران هستیم و رقیبان حساب ویژه‌ای روی ما باز کردند. امیدوارم با تلاش بازیکنان و تمامی دست‌اندرکاران ثمرات تلاش های صورت گرفته به ثمر بنشید و انشاالله در کنار همت بچه با دعای خیر مردم و انرژی 80 میلیون ایرانی با قدرت در این میدان سرنوشت ساز ظاهر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز