مهسا حسینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط حضور در پلی‌آف را داریم/ قدرت مقابله با ملی‌پوشان زیاد نامی‌نو را نداشتیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۰:۴۲
کد خبر: ۹۳۸۶۶۵
شرایط حضور در پلی‌آف را داریم/ قدرت مقابله با ملی‌پوشان زیاد نامی‌نو را نداشتیم
سرمربی تیم پاز گفت: پاز امسال دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند اما با این حال روند خوبی را در این مدت طی کردیم به نظرم هنوز برای قهرمانی زود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا حسینی، سرمربی تیم پاز، درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: لیگ امسال یک ویژگی خوبی که دارد این است که اکثر تیم‌ها از نظر مهره‌هایی که در اختیار دارند در یک سطح هستند و شرایط به جز یک تیم برای همه برابر است. به این ترتیب من فکر می‌کنم با گذشت ۶ هفته از رقابت‌ها بازی‌ها هم جذاب هستند و هم حساسیت بالایی دارند.

او در مورد دیدار با نامی‌نو نیز گفت: بازی خوبی را داشتیم و بازیکنانم هم با توجه به اینکه جوان و کم تجربه بودند در دو کواتر به خوبی ظاهر شدند. اما تیم نامی‌نو متفاوت است و اکثر ملی‌پوشان با سابقه بسکتبال را در اختیار دارد، فکر می‌کنم بازی امروز‌ را هم به تجربه ملی‌پوشان نامی‌نو که به خوبی شرایط بحرانی تیم‌شان در دیدارها درک می‌کنند باختیم. 

حسینی با اشاره به نتایج خوب تیمش در ۶ هفته سپری شده اضافه کرد: پاز امسال دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند اما با این حال روند خوبی را در این مدت طی کردیم به نظرم هنوز برای قهرمانی زود است ولی قطعا شرایط حضور در پلی‌آف را داریم.

سرمربی پاز در پایان گفت: حضور در بین چهار تیم کار آسانی نیست به ویژه که دو رقیب جدی هم داریم و بازی بعدی‌مان هم مقابل شهرداری گرگان طبیعتا بازی آسانی نخواهد بود. ولی قطعا شانس صعود به پلی‌آف را داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را در دیدار‌های پیش‌رو کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز