بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید برای موفقیت والیبال قدم برداریم/ با همین مهره‌ها نیز صعود به المپیک دور از ذهن نیست/ شهرام می‌تواند جای خالی غفور را پر کند

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۱:۱۳
کد خبر: ۹۳۹۳۹۱
باید برای موفقیت والیبال قدم برداریم/ با همین مهره‌ها نیز صعود به المپیک دور از ذهن نیست/ شهرام می‌تواند جای خالی غفور را پر کند
کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال گفت: شهرام محمودی و امیر غفور هر دو بازیکن‌های شناخته شده و کارآمد در تیم‌ملی هستند که هر دو در زمان حضورشان به این تیم کمک زیادی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام محمودی، کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال درباره ارزیابی خود از وضعیت تیم‌ملی پیش از حضور در آخرین مرحله انتخابی المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: کمتر از یک ماه برای حضور در این رقابت‌ها فرصت داریم و در این مدت هم متاسفانه دو مهره اصلی خودمان را به دلیل فشارهایی که در طول این دو سال اخیر تحمل کردند در نهایت برای این رقابت‌های مهم از دست دادیم ولی با این حال ما همچنان بازیکن‌های خوبی در تیم داریم که می‌توانند با هماهنگی بیشتر نتایج خوبی را در مسابقات کسب کنند.

او درباره انتقادها به حضور شهرام محمودی در اردوی تیم‌ملی گفت: شهرام محمودی و امیر غفور هر دو بازیکن‌های شناخته شده و کارآمد در تیم‌ملی هستند که هر دو در زمان حضورشان به این تیم کمک زیادی کردند. یک زمانی شهرام در کنار تیم نبود و غفور این ماموریت را بر عهده داشت و الان هم در نبود غفور باید شهرام جای خالی او را پر کند. رقابت‌های پیش رو واقعا اهمیت بالایی دارد و بهتر است همه با هم برای موفقیت والیبال ایران قدم برداریم. درست که والیبال در این سال‌ها درگیر یکسری حواشی شد ولی باید زمان بدهیم تا سهمیه را کسب کنیم و سپس با یک برنامه ریزی درست و با خیال آسوده‌تری برای لیگ آینده و مسابقات پیش روی تیم‌ملی برنامه‌ریزی کنیم.

محمودی در پاسخ به این سوال که تیم‌ملی ایران به عنوان قهرمان آسیا واقعا شرایط دشواری برای صعود به المپیک دارد یا خیر؟ توضیح داد: به هر حال این رقابت‌ها به دلیل حساسیت بالایی که دارد کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. اما آنطور که بخواهیم بزرگنمایی کنیم نه واقعا وضعیت وخیمی نداریم و با همین مهره‌ها نیز صعود به المپیک دور از ذهن نیست.

کاپیتان سابق تیم‌ملی در پایان یادآور شد: یکی از فاکتورهای مهم برای حضور موفق در مسابقات انجام بازی‌های تدارکاتی است. اما برای برگزاری بازی دوستانه هم باید شرایط فراهم باشد به نظرم بهتر است که حداقل دو یا سه دیدار تدارکاتی داشته باشیم حتی اگر با تیم‌های مطرح هم نشد با همین تیم‌های خوب لیگ برتر تیم را محک بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز