سارا اعتماد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بلیت من به آمریکا دو طرفه بود و قصد اقامت در این کشور را نداشتم/ خودم خواستم از گروه بهمن جدا شوم

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۷:۱۱:۲۱
کد خبر: ۹۳۹۴۱۹
بازیکین تیم آسمان سترگ سپهرداد گفت: در تیمی مانند سپهرداد موقعیت بازی بهتری دارم و چون خودم خواستم از گروه بهمن جدا شوم کاملا از این انتخاب راضی هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا اعتماد، بازیکن تیم آسمان سترگ سپهرداد، درباره حضور در این تیم و وضعیت پاز در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: سپهرداد تیم خوبی است، شاید بازیکن نامی و مطرحی در آن وجود نداشته باشد ولی بازیکن‌های جوانی دارد که بسیار با استعداد هستند و خوشبختانه در این مدت هم خوب ظاهر شدند.

او در مورد علت جدایی‌اش از گروه بهمن نیز توضیح داد: گروه بهمن تیم خوبی بود و است اما امسال نیاز دیدم که بنا به دلایلی از این تیم جدا شوم. قطعا در تیمی مانند سپهرداد موقعیت بازی بهتری دارم و چون خودم خواستم از گروه بهمن جدا شوم کاملا از این انتخاب راضی هستم.

اعتماد در خصوص حضور در آمریکا و شایعات مطرح شده درباره احتمال پناهنده شدنش گفت: واقعا نمی‌دانم این شایعات را چه کسی درست می‌کند که قطعا هم جای تاسف دارد. همه دوستان و افراد نزدیک به من در بسکتبال می‌دانستند که بلیت من دو طرفه است و قطعا قصد ماندن در آنجا را نداشتم و ندارم.

عضو تیم‌ملی در پایان افزود: چند ماهی را در آمریکا بودم که هم کار شخصی داشتم و هم دوست داشتم در شرایط متفاوتی تمرین کنم تا بتوانم کمی از نظر فنی در خودم تغییر مثبتی ایجاد کنم. فکر می‌کنم این تمرینات مثمر ثمر بود چرا که هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ جسمی تاثیرگذار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز