مرتضی محصص:

حریفان قدرتمندی در انتظار تیم امید هستند

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۴:۳۴
کد خبر: ۹۳۹۷۴۹
حریفان قدرتمندی در انتظار تیم امید هستند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: تیم امید بهترین شرایط تمرین و اردویی خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص- رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید گفت: تیم فوتبال امید تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان شایسته ای در این تیم حضور دارند. کادر فنی نیز با برنامه ریزی هدفمند از مدتها قبل فعالیتهای مربوط به آنالیز بازی حریفان ایران را در دستور کاری خود قرار داده و مرتبا با برنامه ریزی های مختلف سعی دارد تا تیم را یکدست و منسجم تر از قبل کند.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم فوتبال امید هر روز در مجموعه پک با برنامه ریزی و آنالیز حریفان، برای روند رو به رشد تیم تلاش کرده و اکنون در اردوی قطر که یکی از بهترین اردوهای تیم ملی فوتبال امید است، هدفمند پیش می رود. در این میان فدراسیون فوتبال نیز با حمایت بیش از پیش خود در حوزه مالی و معنوی از هیچ تلاشی دریغ نکرده تا این تیم در شرایط ایده آل به فعالیتهای خود برسد و آمادگی لازم را کسب کند.حریفان قدرتمندی پیش روی تیم فوتبال امید هستند و با برنامه ریزی دقیق می توانیم به هدفمان برسیم.

محصص درخصوص نشست کمیته فنی و توسعه که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی فوتبال بزرگسالان برگزار شد گفت: در خصوص شرایط حال حاضر تیم ملی فوتبال بزرگسالان به بحث و بررسی پرداختیم. همانطور که می دانید نشست های کمیته فنی بیشتر جنبه تصمیم سازی دارد تا تصمیم گیری. در این جلسه در رابطه با گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال صحبت و در نهایت نظرات مختلفی نیز توسط حاضرین ارائه شد.

وی در ادامه افزود: پیشنهاد من این بود که برای هدایت سرمربیگری تیم ملی باید گزینه ای انتخاب شود که از حاشیه ها دور بوده و زمان زیادی را در اختیار تیم ملی باشد. سرمربی تیم ملی سکاندار تیم است و باید شبانه روز در اختیار تیم ملی باشد.

محصص گفت: نخستین بازی تیم ملی در دور برگشت روز 7 فروردین سال 99 است.در این مدت نیاز داریم سرمربی را به صورت تمام وقت در اختیار داشته باشیم. تیم ملی فوتبال بزرگسالان از بازیکنان با تجربه ای بهره می برد و بدون شک کادر قوی و این بازیکنان می توانند نقش تاثیر گذاری داشته باشند.این نشست ها ادامه دار خواهد بود و امیدوارم به نتیجه برسد. معتقدم از لحاظ مربی چه داخلی و چه خارجی گزینه های خوبی داریم اما باید بهترین انتخاب صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز