هادی ایزدپناه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کار باشگاه ذوب‌آهن حرفه‌ای نبود/ صحبت از صادر نشدن مجوز بازیکن خارجی بهانه است

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۷:۳۱:۱۹
کد خبر: ۹۳۹۸۳۶
کار باشگاه ذوب‌آهن حرفه‌ای نبود/ صحبت از صادر نشدن مجوز بازیکن خارجی بهانه است
سرپرست تیم شهرداری گرگان گفت: مگر می‌شود بازیکنی که هنوز فدراسیون به او اجازه بازی نداده است بتواند در ترکیب یک تیم قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی ایزدپناه، سرپرست تیم شهرداری گرگان درباره اتفاقات اخیر لغو دیدار با ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این دیدار قرار بود روز پنج‌شنبه به میزبانی اصفهان برگزار شود اما چون ما با تاخیر به اصفهان رسیدیم  پیشنهاد دادیم که بازی با یک روز تاخیر برگزار شود ولی نمی‌دانم چرا تیم رقیب آنقدر این مسئله را بزرگ کرد و دست به کاری زد که اصلا حرفه‌ای نبود.

او در خصوص جلسه فدراسیون در این رابطه نیز توضیح داد: قرار شده است که برای حل این مشکل جلسه‌ای تشکیل شود ولی هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و ما حتی نمی‌دانیم منتظر این جلسه باشیم یا خیر.

ایزدپناه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شهرداری گرگان منتظر حضور بازیکن خارجی خود بوده و به همین دلیل خواستار تعویق این دیدار شده است؟ گفت: به هیچ عنوان  اینطور نیست. مگر می‌شود بازیکنی که هنوز فدراسیون به او اجازه بازی نداده است بتواند در ترکیب یک تیم قرار بگیرد. اینها همه بهانه است و واقعا نمی‌دانم چرا چنین شایعات و بهانه‌های جالبی را مطرح می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه همه مدارک و مستندات حاضر که ما چه ساعتی رسیدم و چه ساعتی در هتل بودیم و دلیل اینکه درخواست کردیم بازی یک روز به تعویق بیافتد هم همین مسئله بوده حالا که اینکه برخی مطرح می‌کنند منتظر بازیکن بودیم یا می‌گویند فدراسیون به موقع اعلام نکرده است را واقعا درک نمی‌کنم. قطعا مرجع اعلام این قبیل اخبار برعهده فدراسیون است و من فکر نمی‌کنم که به ذوب آهن دیر اعلام کرده باشند ولی این مسئله را باید خود فدراسیون پیگیری کند و پاسخگو باشدچون ارتباطی به تیم ما ندارد.

سرپرست شهرداری گرگان در پایان یادآور شد: این اتفاق پیش از این هم حداقل برای تیم ما رخ داده بود و ما آن را پذیرفیتم چون که نگاهمان به ورزش مثبت است ولی نمی‌دانم چرا اصفهان اینطور با این مسئله رفتار کرد. متاسفانه با این جریان ما حتی یک استراحت کوتاه هم در نیم فصل نکردیم و در واقع بیشترین آسیب را تیم ما دید. روز بازی دو ساعت پشت در ماندیم اما حتی یک نفر هم از مسئولین این باشگاه حاضر نشد اعلام کند که حاضر به انجام بازی نیستند. در مجموع اتفاق خوبی نبود و اینکه ذوب آهن حاضر به بازی نشد تصمیم درستی نبود و فکر می‌کنم خودشان هم به این موضوع پی بردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز