طالب نعمت‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ضعیف قلمداد کردن جام باشگاه‌های جهان بی‌انصافی است/ تیم‌ها باید با ترکیب بهتری به مسابقات می‌رفتند

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۸:۳۶
کد خبر: ۹۳۹۹۳۱
ضعیف قلمداد کردن جام باشگاه‌های جهان بی‌انصافی است/ تیم‌ها باید با ترکیب بهتری به مسابقات می‌رفتند
پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: احساس می‌کنم حضور کشتی گیران در این رقابت‌ها باعث شد بازیکنان نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناسایی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طالب نعمت‌پور، پیشکسوت کشتی فرنگی درباره انتقادات اخیر به نحوه برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی بجنورد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: زمانی که یک فدراسیون مسئولیت برگزاری رقابتی را بر عهده می‌گرد طبیعتا دنبال یکسری منافع است. در این مورد هم اگر بخواهیم از نظر مالی به این مسابقات نگاه کنیم باید نگاه‌مان مثبت باشد چراکه با قهرمانی تیم‌های ایرانی در هر دو بخش آزاد و فرنگی این بازیکنان از نظر مالی تامین شدند.

وی افزود: بعد دیگر بحث فنی مسابقات است که در این خصوص هم باید نگاه‌مان مثبت باشد. احساس می‌کنم حضور کشتی گیران در این رقابت‌ها باعث شد بازیکنان نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناسایی کنند و از طرفی برخی هم که نیاز به تغییر وزن داشتند به این نکته به طور کامل پی‌بردند پس اینکه بگوییم مسابقات در ضعیف‌ترین سطح ممکن برگزار شد درست نیست.

نعمت‌پور توضیح داد: در این چند روز نظرات متفاوتی را دیدیم و خواندیم ما کاملا به این نظرات احترام می‌گذاریم. من هم معتقدم که قطعا می‌توانستیم مسابقات را بهتر از این برگزار کنیم ولی اینکه بگوییم سطح فنی مسابقات خیلی پایین بود توهین به کشتی گیران خودمان است چرا که تقریبا اکثر ملی‌پوشان ما از رده بزرگسالان گرفته تا رده امید در این مسابقات حضور داشتند و کشتی گرفتند.

او در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما این بود که یک تیم کامل به رقابت‌ها اعزام کنیم چون احتمال داشت تیم‌های خارجی هم با بهترین بازیکن‌های خود حاضر شوند پس درستش این بود که ما یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم و این کار را هم انجام دادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز