بهروز سلطانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بیرانوند یک دقیقه هم نباید روی نیمکت بنشیند/ پرسپولیس می‌تواند زیباتر بازی کند/ سرخپوشان بازی جام حذفی را دست کم نگیرند

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۵:۲۷:۲۴
کد خبر: ۹۳۹۹۸۵
بیرانوند یک دقیقه هم نباید روی نیمکت بنشیند/ پرسپولیس می‌تواند زیباتر بازی کند/ سرخپوشان بازی جام حذفی را دست کم نگیرند
ملی‌پوش سابق پرسپولیس گفت: چه دلیلی دارد دروازه‌بان اول تیم ملی که در جام جهانی درخشش داشته است را بخواهیم روی نیمکت بنشانیم و من هم جای بیرانوند بودم ناراحت می‌شدم و گله می‌کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار حساس امروز این تیم مقابل شهرداری ماهشهر به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در بازی قبلی نمایش خوبی نداشت. هواداران دقت کنند یک بار تیم خوب بازی می‌کند، مساوی می‌کند یا می‌بازد اما کسی اعتراضی ندارد، چون تیم خوب بازی کرده و یک فوتبال زیبا را از خود به نمایش گذاشته اما در بازی پارس جنوبی ما این را ندیدم اما نباید از این موضوع نیز بگذریم که تیم نتیجه گرفت.

وی افزود: به شخصه معتقدم این تیم با بازیکنان و پتانسیلی که دارد قادر است هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد و باید دید مشکل کجاست. درباره بازی امروز نیز باید بگویم جام حذفی حسابش کاملا با لیگ جداست و باید بچه‌ها دقت کنند که تیم حریف انگیزه بالایی برای نشان دادن خود دارد. مهم است در این بازی پرسپولیس زود به گل برسد ودر غیر این صورت بازی پیچیده‌تر خواهد شد.

سنگربان اسبق پرسپولیس در ادامه پیرامون خط خوردن بیرانوند اظهار داشت: من در بسیاری از مواقع خودم از بیرانوند انتقاد کردم، اما او دروازه‌بان تیم ملی و شمار یک پرسپولیس است. چه دلیلی دارد دروازه‌بان اول تیم ملی را بخواهیم روی نیمکت بنشانیم و من هم جای بیرانوند بودم ناراحت می‌شدم و گله می‌کردم. او یک دقیقه هم نباید روی نیمکت بنشیند. این بازیکن باعث افتخار پرسپولیس و تیم ملی بوده و من از انصاری‌فرد که مدیری فوتبالی و فهیم است می‌خواهم به این موضوع ورود کند. من به بیرانوند از 20 نمره 20 می‌دهم. چه دلیل دارد ما ناخواسته شمار یک تیم ملی را روی نیمکت بنشانیم تا حتما افت کند. من به شدت به این موضوع اعتراض دارم و به آن ایراد وارد است. یک بار دیگر از انصاری‌فرد به عنوان یک مدیر فوتبال  پرسپولیس که خودش فوتبال را لمس کرده می‌خواهم به این موضوع ورود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز