اویس کرد جهان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیستیم/ انگیزه بالایی برای نشان دادن توانایی خودمان در جام حذفی داریم

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۷:۰۱:۴۱
کد خبر: ۹۳۹۹۸۸
حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیستیم/ انگیزه بالایی برای نشان دادن توانایی خودمان در جام حذفی داریم
مدافع چپ پای تیم فوتبال شهرداری ماهشهر می‌گوید در بازی با پرسپولیس تیم از پیش باخته‌ای نیستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اویس کرد جهان مدافع چپ پای تیم فوتبال شهرداری ماهشهر درباره بازی حساس امروز مقابل پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت:خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و شرایط تیم در حال نرمالی است.

وی افزود: اگرچه هواداران نسبت به عدم انجام بازی در ماهشهر اعتراض داشتند اما مطمئن هستم برای تشویق تیم به آبادان خواهند آمد. در باره تیم ما همم باید بگویم اگر چه ما در لیگ دسته دو شرایط حساسی داریم و چند بازی اول را از دست دادیم اما با تمرینات خوبی که با حضور پاشازاده داشتیم وضعیت خوبی داریم و اگر بازیکنان نکات مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کنند بی‌تردید حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیستیم و بازیکنان جوان ما بعد از چند دقیقه خودشان را در بازی پیدا کنند می‌توانیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

مدافع باتجربه شهرداری ماهشهر در ادامه پیرامون نتیجه بازی نیز تصریح کرد: تیم پرسپولیس تیم اول ایران است و ملی‌پوشان و بازیکنان بسیار خوبی دارد، اما سال گذشته داماش و قبل از آن هم خونه به خونه ثابت کردند جام حذفی جام شگفتی‌ها است و نتیجه این دیدار هم بستگی به خودمان دارد و خوشبختانه بچه‌ها انگیزه بالایی برای نشان دادن توانایی‌های خود دارند. ما تیم از پیش بازنده نیستیم و با تمام توان برای حضور در مرحله بعد در زمین تلاش خواهیم کرد.

کرد جهان در پایان خطاب به هواداران ماهشهری گفت: من خواهش می کنم هواداران مانند همیشه تیم خودشان را تشویق کنند و همینکه این فاصله را طی کردند و به آبادان آمدند برای ما بسیار ارزشمند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز