جام حذفی فوتبال ایران؛

پرسپولیس به دنبال صعود، شهرداری درپی خلق شگفتی/ یک تیم جنوبی در دربی قربانی می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۲:۴۷
کد خبر: ۹۳۹۹۹۸
پرسپولیس به دنبال صعود، شهرداری درپی خلق شگفتی/ یک تیم جنوبی در دربی قربانی می‌شود
شاگردان گابریل کالدرون در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز در آبادان مقابل شهرداری ماهشهر قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، امروز 2 دی با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود.

در این چارچوب و در مهمترین دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرداری ماهشهر باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم بروند.

به دلیل شرایطی که سازمان لیگ فوتبال ایران در نظر گرفته، شهرداری ماهشهر باید در آبادان از پرسپولیس میزبانی کند و باید دید سرخ‌ها می‌توانند با پیروزی در این مسابقه به جمع 4 تیم برتر برسند یا خیر. شهرداری ماهشهر با هدایت مهدی پاشازاده در لیگ دسته دوم حضور دارد و بازیکنان این تیم امیدوار هستند تا در دیدار با پرسپولیس شگفتی‌ساز شوند و راهی نیمه‌نهایی شوند.

این تیم در مراحل گذشته جام حذفی، تیم‌های مس نوین کرمان و استقلال ماهشهر را شکست داده بود و از سویی دیگر پرسپولیس نیز موفق شد ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را از پیش‌رو بردارد.

سرخ‌ها باید در آبادان به مصاف حریف دسته دومی خود بروند و این موضوع به سود آن‌ها است به دلیل اینکه شاگردان کالدرون در صورت برد برابر شهرداری ماهشهر، شانس میزبانی در نیمه نهایی را خواهند داشت.

این تیم در 12 بازی گذشته لیگ دسته دوم 17 امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم نسبت به4 تیم بالای جدول یک بازی کمتر انجام داده و در صورت پیروزی در بازی معوقه به رده سوم صعود می‌کند و امیدهایش برای بازگشت به لیگ یک زیادتر خواهد شد.

برای این بازی به احتمال زیاد گابریل کالدرون آرژانتینی به برخی از بازیکنان تیمش استراحت خواهد داد تا با آمادگی بالایی به مصاف نساجی مازندران بروند.  البته ماهشهری‌ها تلاش می‌کنند تا مانند خونه به خونه و داماش در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند و پرسپولیس را شکست دهند، اما پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر در این‌باره می‌گوید: شرایط تیم ما بد نیست و آماده این بازی هستیم. امیدواریم بتوانیم یک نمایش خوب را به جا بگذاریم و یک بازی جذاب را شاهد باشیم.

این دیدار امروز از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دربی جنوبی‌ها برای حضور در نیمه نهایی

همچنین از ساعت ۱۶:۴۵ روز دوشنبه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند. در لیگ برتر شاگردان میسو وضعیت خوبی ندارند و قعرنشین هستند، اما نفت مسجد سلیمان با تارتار عملکرد خوبی ثبت کرده و به دنبال قهرمانی در جام حذفی است.

شاهین پیش از این موفق شده بود سایپا و خوشه طلایی ساوه را شکست دهد و نفت نیز از سد تیم‌های گل گهر سیرجان و شهر خوردو عبور کرده بود. برای این بازی ابوذر صفرزاده و دانیال مومنی از شاهین شهرداری بوشهر غایب هستند.

به هرحال هر تیمی که از این بازی صعود کند برای نخستین بار جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز