علی دادگر؛

با کسب ٦ سهمیه المپیک تازه کار ما برای درخشش در المپیک آغاز شده است

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۷:۴۱
کد خبر: ۹۴۰۱۳۹
با کسب ٦ سهمیه المپیک تازه کار ما برای درخشش در المپیک آغاز شده است
رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد که دلخوش به کسب شش سهمیه تیراندازی در بازی های المپیک ٢٠٢٠ که یک رکورد محسوب می شود ، نیستیم و مرحله دوم کار ما تازه برای درخشش در المپیک آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی در بخشی از جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک که به بررسی وضعیت تیراندازی اختصاص داشت ، گزارشی از روند آماده سازی ورزشکاران کسب سهمیه المپیک ارائه داد و دقایقی نیز به آخرین شرایط این رشته پرداخت.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: دلخوش به کسب شش سهمیه تیراندازی در بازی های المپیک ٢٠٢٠ که یک رکورد محسوب می شود ، نیستیم و مرحله دوم کار ما تازه برای درخشش در المپیک آغاز شده است.

دادگر گفت: الان کشور ما بدلیل تحریم های ظالمانه در شرایط سختی قرار دارد و این شرایط بر فدراسیون تیراندازی که جزئی از کشور است ،سایه افکنده اما خوشبختانه در این وضعیت سخت هم موفق به کسب شش  سهمیه المپیک شدیم و الان هم تمام تلاش خود را معطوف درخشش در المپیک خواهیم کرد.

رییس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه آسیب شناسی از حضور ورزشکاران در دوره های قبل المپیک صورت گرفته ، تصریح کرد : برنامه ریزی برای حضور موفق در المپیک صورت گرفته است و امیدوارم با کاهش مشکلات بتوانیم علاوه بر موفقیت در کسب سهمیه ، حضور کیفی خوبی هم رقم بزنیم.

در این جلسه مدیر تیم های ملی و سرمربیان تیم های ملی اقایان و بانوان تیراندازی هم حضور داشتند و به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز