مهشید اشتری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تورهای ایرانی ملاک دقیقی برای ارزیابی بازیکنان نیستند/ بعضی از بازی‌ها در پینگ‌پنگ عادتی انجام می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۲:۴۷
کد خبر: ۹۴۰۴۰۹
تورهای ایرانی ملاک دقیقی برای ارزیابی بازیکنان نیستند/ بعضی از بازی‌ها در پینگ‌پنگ عادتی انجام می‌شود
بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران گفت: در این دوره از مسابقات 12 نفر حضور داشتند و ما با 11 بازیکن بازی کردیم، نمی‌توان گفت به بازی همه آن‌ها عادت داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهشید اشتری، بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات انتخابی تیم ملی بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها به دلیل این‌که آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی بود، همه بازیکنان آمده بودند تا بتوانند با عملکردی خوب به تیم ملی راه پیدا کنند. به همین خاطر سطح بازی‌ها واقعا بالا و سنگین بود، همچنین فشار روحی و روانی بالایی داشت. خداراشکر توانستم خوب بازی کنم، ندا شهسواری و بقیه بازیکنان را بردم و به عنوان مقام اول به تیم ملی راه پیدا کنم.

وی افزود: بازی‌ها همیشه متفاوت است، گاهی هم پیش می‌آید که بازیکنان خوب ببازند. ممکن است شرایط این‌گونه پیش بیاید و روز بازیکن نباشد. در رشته‌ای مانند تنیس روی میز این اتفاقات زیاد می‌افتد.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 12 نفر حضور داشتند و ما با 11 بازیکن بازی کردیم، نمی‌توان گفت به بازی همه آن‌ها عادت داشتیم. بعضی از بازی‌ها عادتی انجام می‌شود اما این مسئله شامل حال همه بازی‌ها نمی‌شود. چون هر دفعه در هر بازی که شرکت می‌کنیم، بازیکنان و تکنیک‌ها تغییر پیدا و نقاط ضعف خود را قوی می‌کنند. باید در سری منتظر یک سری تکنیک‌های جدید از ورزشکاران باشیم.

اشتری عنوان کرد: هنوز در خصوص برگزاری اردوها اطلاعی ندارم، اما قرار است تا مسابقات جهانی که 3 الی 10 فروردین برگزار می‌شود، یک ماه آخر اردوهای فشرده‌ای داشته باشیم. اما تاریخ دقیق برگزاری اردوها مشخص نیست.

بانوی ملی‌پوش ایران در پایان گفت: تورهای ایرانی به صورت حذفی برگزار می‌شوند، به همین دلیل نمی‌توان آن‌ها را ملاک دقیقی قرار داد. ممکن است بازیکن در یک بازی نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد و از دور رقابت‌ها حذف می‌شود. بعضی وقت‌ها به بازیکنانی می‌خورند که عبور از آن‌ها راحت است و به همین دلیل در جدول صعود می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز