وحید قلیچ در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علیپور برای آقای گل شدن روحیه می‌خواهد/ پرسپولیس عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است/ کار سختی مقابل نساجی داریم

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۵:۲۶:۴۲
کد خبر: ۹۴۰۹۳۱
علیپور برای آقای گل شدن روحیه می‌خواهد/ پرسپولیس عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است/ کار سختی مقابل نساجی داریم
دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس گفت: علی علیپور بچه‌ای است که مقداری روحیه می‌خواهد که بتواند داشته‌هایش را نشان بدهد. این روحیه را کالدرون به او داده و دستش را باز گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس که روز گذشته در محل تمرین سرخپوشان حضور داشت در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: تمرین بانشاط  وخوبی را سرخپوشان انجام دادند. بازیکنانی که در جام حذفی بازی کرده بودند به انجام فوتبال پرداختند و آنهایی که بازی نکرده بودند تمرین می‌کردند.

دروازه‌بان سابق سرخپوشان درباره عملکرد پرسپولیس در بازی جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و آن تیم هم با اینکه از لیگ 2 بود ولی تیم استخوان‌دار و خوبی بود. پرسپولیس عزمش را جزم کرده که هم در جام حذفی موفق شود هم در لیگ. انشالله با همت بچه‌ها و کالدرون این امر تحقق می‌یابد.

او درباره عملکرد علیپور نیز توضیح داد: علی علیپور بچه‌ای است که مقداری روحیه می‌خواهد که بتواند داشته‌هایش را نشان بدهد. این روحیه را کالدرون به او داده و دستش را باز گذاشته است. در بازی 2 گل زد و انشالله در لیگ هم گل می‌زند و موجب شادی هواداران تیم خواهد شد.

وی در مورد اختلافات اخیر بین رادوشوویچ و بیرانوند هم گفت: بحث رادو و بیرانوند و اینها نیست. هرکسی که در دروازه پرسپولیس می‌ایستد باید شش دانگ حواسش جمع باشد چون پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه گلرهای بسیار خوبی داشته و امسال هم بهترین گلر آسیا را دارد.

قلیچ با اشاره به بازی سرخپوشان مقابل ماهشهر ادامه داد: من نمی‌دانم مردم ما چرا این طور شدند و آنقدر بی پروا شدند و احساس می‌کنند به هر کسی می‌توانند توهین کنند و سنگ پرتاب کنند. ما اینطوری نبودیم و جدیدا اینطوری شدیم.

وی درباره وضعیت سرخپوشان در ادامه جریان لیگ و جام حذفی نیز توضیح داد: خوشبختانه پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد. من به شخصه علاقه دارم پرسپولیس در ادامه رقابت‌ها جام حذفی به قوی‌ترین تیم بخورد چون صددرصد شانس پیروزی دارد این تیمی که من می‌بینم شایستگی قهرمانی هم در لیگ را دارد و هم در جام حذفی.

او در مورد دیدار با نساجی نیز گفت: نساجی بسیار تیم خوبی است و مربی‌اش بسیار انسان با شخصیت است و کسی در دروازه‌اش است که از شاگردان قدیم من بوده و من خیلی به او علاقه‌‌مندم، علیرضا حقیقی که از زمانی که به نساجی اضافه شده ترازوی نساجی را سنگین کرده البته با تیمی هم شروع کرد که فشار روی آن زیاد است.

او در پایان گفت: مدیران پرسپولیس باید کالدرون را حفظ کنند و خوشبختانه در پرسپولیس مدیرعاملی است که از توانمندی‌های زیادی برخوردار است. انصاری‌فرد اگر دیگران هم تلاش نکنند سعی و تلاش خود را برای پرسپولیس می‌کند و کالدرون را نگه می‌دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز