برای متولدین آذر و دی ماه؛

مراسم گرامیداشت زادروز پیشکسوتان و قهرمانان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۱:۰۵
کد خبر: ۹۴۰۹۴۷
مراسم گرامیداشت زادروز پیشکسوتان و قهرمانان برگزار شد
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برای گرامیداشت زادروز قهرمانان و پیشکسوتان متولد آذر و دی ماه، مراسمی با حضور این عزیزان برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، مراسم گرامیداشت پیشکسوتان و قهرمانان متولد آذر و دی امروز (سه شنبه) در هتل ورزش برگزار شد. بنا به گفته دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، این مراسم برای همراهی قهرمانان و پیشکسوتان در روزهای شاد برپا شد و قرار است از این پس ادامه دار باشد.

در این مراسم پیشکسوتان و قهرمانانی چون محمد نصیری، حسن روشن ، علی اکبر حیدری، مهدی هویت دوست، قاسم امیریاوری، داراب ریاحی، همایون اردلان، سلمان حسام، حسین کلانی، اکبر کارگرجم، پاکیزه جم، ژاله سیدهادی زاده، آرش میراسماعیلی، خسرو نظافت دوست، مهدی عطار اشرفی، کمیل قاسمی، بیجاری، محمدرضا رجبی و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان دیگر حضور داشتند.

این مراسم با اجرای محسن حاجیلو برگزار شد و در انتهای مراسم پیشکسوتان و قهرمانان با برش کیک و گرفتن عکس یادگاری تولد خود را جشن گرفتند، همچنین با اهدای لوح و هدیه ای از طرف صندوق از آن ها تقدیر شد.

نظر شما