در سال ۹۸ پرداخت شد؛

۲۰ میلیارد ریال کمک‌های کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌های ورزشی

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۲:۴۵
کد خبر: ۹۴۱۰۷۰
۲۰ میلیارد ریال کمک‌های کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌های ورزشی
کمیته ملی المپیک در راستای حضور قدرتمندانه فدراسیون‌های ورزشی کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک، رقابت‌های قاره‌ای، جهانی، برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی معادل 29 میلیارد ریال کمک‌های پرداختی به فدراسیون‌های مختلف داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیته ملی المپیک در راستای حضور قدرتمندانه فدراسیون‌های ورزشی کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک، رقابت‌های قاره‌ای، جهانی، برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی معادل 29 میلیارد ریال کمک‌های پرداختی به فدراسیون‌های مختلف داشت.

کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: جدای از پرداخت به هنگام بودجه مصوب فدراسیون‌های ورزشی در سال جاری از سوی کمیته ملی المپیک و بنا بر درخواست  فدراسیون‌های مختلف به ویژه فدراسیون‌های المپیکی و پس از بررسی برنامه‌های ارائه شده در هیات اجرایی و مصوب شدن آن، تاکنون تقریبا مبلغ 29  میلیارد ریال به فدراسیون مورد نظر پرداخت گردید.

وی ادامه داد: بنا بر دستورات صالحی‌امیری مبنی بر حمایت  حداکثری از فدراسیون‌های ورزشی، کمک‌های پرداختی کمیته ملی المپیک براساس درخواست و برنامه ارائه شده فدراسیون‌ها با تایید سرپرست کاروان بازی‌های المپیک 2020 توکیو و با تصویب هیات اجرایی به حساب فدراسیون‌ها واریز گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز